حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت سونی از یک کنسول بازی دستی در ۱۷ شهریور رونمایی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌‎طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، شرکت سونی در نیمه شهریور از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو و پلی‌استیشن ۴ اسلیم رونمایی خواهد کرد. با این‌حال، اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد؛ ممکن است سونی، از یک کنسول دستی پلی‌استیشن نیز رونمایی کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شایعات درباره کنسول دستی جدید سونی در واقع، به‌طور مستقیم با شایعات درباره نسخه‌های جدید پلی‌استیشن ۴ مرتبط است. یک کارگر فاکس‌کان، پیش‌تر اعلام کرده بود که تولید انبوه یک کنسول مشابه پلی‌استیشن ۴ آغاز شده است. علاوه‌براین، اعلام شد که یک کنسول بازی قابل‌حمل همانند “پی‌اس‌پی” در حال توسعه است.

قبل از اینکه در این‌باره، قضاوت کنیم؛ باید اعلام کرد که این محصول، قطعاً کنسول بازی نینتندو NX نخواهد بود زیرا کنسول بازی هیبریدی نینتندو در ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و بنابراین، لزومی ندارد که تولید آن در ماه ژوئن (زمان انتشار این شایعه) آغاز شده باشد. با این‌‎حال، نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که کنسول فاش‌شده، نینتندو NX نبوده است.

هم‌چنین، دو پتنت ماژول بی‌سیم در FCC تاییدیه دریافت کرده است که اگر شماره‌ تاییدیه آن‌ها را با محصولات شرکت سونی تطابق دهیم، به قطعات پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا اشاره می‌شود. بنابراین، می‌توان گفت که شرکت سونی برای عرضه نسل جدید کنسول دستی پلی‌استیشن خود، آماده می‌شود و احتمالاً شاهد معرفی آن در مراسم ۷ سپتامبر سونی خواهیم بود.

علاوه‌بر نسل جدید کنسول پلی‌استیشن ویتا، شرکت سونی از دو کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ اسلیم و پلی‌‎استیشن ۴ نئو رونمایی خواهد کرد. شرکت سونی در ماه ژوئن، تایید کرد که بر روی پلی‌استیشن ۴ نئو مشغول به کار است؛ به‌طور کلی، این کنسول در مقایسه با کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ به یک پردازنده سریع‌تر و تراشه گرافیکی قدرت‌مندتر مجهز شده است و از رزولوشن ۴K پشتیبانی خواهد کرد.

پلی‌استیشن ۴ نئو برای رقابت با قدرت‌مندترین کنسول بازی که توسط مایکروسافت با اسم “پروژه Scorpio” در حال توسعه است، عرضه می‌شود و پلی‌استیشن ۴ اسلیم نیز برای رقابت با ایکس‌باکس وان S که ماه گذشته به بازار عرضه شده؛ ارائه می‎شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، قیمت در نظر گرفته‌ شده برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ نئو نزدیک به ۴۵۰ دلار است و انتظار می‌رود که پلی‌استیشن ۴ اسلیم با قیمتی نزدیک به ۳۰۰ دلار عرضه شود. البته سونی، مدعی است که طول عمر مدل استاندارد کنسول نسل هشتمی با عرضه کنسول‌های میان‌نسلی، کم نمی‌شود و هم‌چنان، پلی‌استیشن ۴ توسط این شرکت پشتیبانی خواهد شد.

وال استریت ژورنال در این رابطه، مدعی است که شرکت سونی، تولید مدل استاندارد پلی‌استیشن ۴ را به طور قابل‌توجهی، پیش از زمان معرفی کنسول‌های بازی جدید خود، کاهش می‌دهد؛ بنابراین، سونی در آینده، بر روی فروش کنسول‌‎های پلی‌استیشن ۴ نئو و پلی‎‌استیشن ۴ اسلیم متمرکز خواهد شد.

[su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Source1[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix 1353

هر چقدر از خرید ps3 راضی بودم دو برابرش از خرید ps vita پشیمون شدم.خیلی خریده بدی بود.تازه اومده بود با قیمت ۷۵۰ و پشتیبانی بد تو ایران و بازیهایی که هیچ چیزی بیشتر از بازی های رو گوشی نداشت.مولتی مدیا هم که داستان خودش رو داشت.نمیدونم الان چجوری شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی