حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت ال‌جی اعلام کرد که باتری ال‌جی G6 در دماهای بالا نیز بیش‌ازحد داغ نمی‌شود

شرکت ال‌جی به‌منظور جلوگیری از داغ شدن بیش‌ازحد G6 از لوله‌های مسی استفاده خواهد کرد تا به پخش شدن حرارت کمک کند. به‌وسیله‌ی این لوله‌های انتقال حرارت باتری دستگاه حتی در دمای حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز بیش‌ازحد داغ نمی‌شود. این تکنولوژی عموماً در کامپیوترهای خانگی، لپ‌تاپ‌ها و باتری‌های نوت‌بوک استفاده می‌شود و به‌وسیله‌ی این تکنیک درجه حرارت باتری ۶ تا ۱۰ درصد کاهش می‌یابد. به‌علاوه ال‌جی G6 به نحوی طراحی شده تا قطعات داخلی که حرارت تولید می‌کنند، دور از یکدیگر قرار بگیرند.

 در ادامه با ترنجی همراه باشید…

ال‌جی تلاش دارد تا با مانور دادن روی مسئله ایمنی در ال‌جی G6 بتواند به‌نوعی متفاوت‌تر از سامسونگ گلکسی S8 ظاهر شود و با وعده‌ی یک گوشی هوشمند با باتری امن‌تر، این شرکت امیدوار است تا خیال خریداران را از بابت اتفاقات مشابهی که سال گذشته میلادی باعث شد سامسونگ در دو مرحله گلکسی نوت ۷ را از بازار جمع‌آوری کند، راحت کرده و خریداران بیشتری را به سمت پرچم‌دار خود جذب کند. همچنین ال‌جی مدعی شده که باتری ال‌جی G6 را در دمایی ۱۵ درصد بالاتر از استانداردهای اروپا و آمریکا و همچنین شرایط مختلف آسیب فیزیکی مورد آزمایش قرار می‌دهد.

شرکت ال‌جی تلاش دارد پرچم‌دار خود را پیش از ورود گلکسی S8، به بازار عرضه کند. ال‌جی G6 احتمالاً ماه آینده در کنگره جهانی موبایل رونمایی و ۱۰ مارس وارد بازار فروش شود. همچنین احتمال دارد که سامسونگ گلکسی S8 نیز در کنگره جهانی موبایل رونمای شود، اما عرضه‌ی این محصول به بازار به دلیل انتظار برای آماده شدن اجزای مختلف آن، تا ماه آوریل به تعویق افتاده است. به‌علاوه این تأخیر به سامسونگ کمک می‌کند تا زمان لازم برای بررسی‌های دقیق‌تر بر روی پرچم‌دار جدید خود را داشته باشد و از عدم وقوع اتقافات مشابه گلکسی نوت ۷ پیشگیری کند.

heat

ما مطمئناً امنیت و کیفیت پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود را ارتقاء خواهیم بخشید؛ زیرا امروزه بسیاری از کاربران به دنبال گوشی‌های هوشمند امن‌تر هستند.
لی سئوک جونگ
ال‌جی الکترونیک

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-says-that-the-battery-on-the-LG-G6-wont-overheat-at-high-temperatures_id89997″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش