حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سرفیس پرو ۴ ٬ لومیا ۹۴۰ و مایکروسافت بند ۲ در مهرماه معرفی خواهند شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

نفس‌ها در سینه حبس شده است. همگان منتظر آخرین دست‌آورد‌های مایکروسافت هستند و بسیاری مشتاق‌اند تا سرفیس‌‌ پرو ۴ ٬ لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۵۰ معرفی شوند. اندکی انتظار‌ها طولانی شده‌است و هم‌زمان با طولانی شدن سکوت خبری در رابطه با سرفیس پرو ۴ ٬ شایعات در رابطه با این تبلت همه‌کاره‌ی ویندوزی بیشتری می‌شود. یک منبع مدعی شده است که این تبلت قدرتمند رموندی به همراه لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس‌ال در ماه اکتبر (مهرماه یا اوایل آبان ماه) معرفی خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

در ابتدای عرضه‌ی اولین نسل سرفیس‌ها بسیاری از منتقدان این روحیه‌ی جسورانه‌ی مایکروسافت برای عرضه‌ی یک تبلت مبتنی بر ویندوز یک اشتباه بزرگ می‌‌دانستند و تعدادی نیز سرفیس را آینده‌ی تبلت‌هایی می‌دانستند که می‌توانند علاوه بر نقش اصلی خود که یک گجت قابل حمل لمسی است٬ کار یک کامپیوتر را نیز برای صاحب خود انجام دهد.

08Microsoft_Surface_Pro_2_35827901

نسل‌های اولیه‌ی سرفیس موفقیت خاصی را به دست نیاوردند اما سرفیس پرو ۳  یک محصول کم نظیر و حتی در نوع خودش بی‌نظیر بود. قلمی پر کاربرد٬ صفحه‌نمایشی دلربا٬ ابعادی مناسب و سخت‌افزار قابل قبول موجب شد تا بسیاری از منتقدان آن را تحسین کنند و این محصول فروش خوبی را از خود برجای بگذارد.

اما بیش‌از یک سال است که سرفیس پرو ۳ در بازار موجود است و طبق رسم همه‌ساله‌ی مایکروسافت باید منتظر جانشین این تبلت شایسته باشیم. ماه‌ گذشته Digitimes گزارش داد که مایکروسافت در حال‌کار بر روی نسل جدید سرفیس پرو ۳ است که طبق شایعات سرفیس پرو ۴ نام دارد. طبق ادعای Digitimes این تبلت تفاوت زیادی با نسل قبل خود ندارد و تنها با پردازنده‌ی Intel Skylake و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

microsoft-surface-pro-3-product-photos-studio04

اما این‌بار یک منبع دیگر به نام WPDang گزارش داده‌است که مایکروسافت برای یک آتش‌بازی تمام عیار در مهرماه آماده می‌شود. طبق ادعای این منبع قرار است در مهرماه (اکتبر ۲۰۱۵) نسل جدید سرفیس پرو ٬ تلفن‌های همراه جدید مایکروسافت مبتنی بر ویندوز ۱۰ ٬ یک نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و مایکروسافت بند ۲ معرفی خواهند شد.

Microsoft-Lumia-940-concept-5

WPDang همچنین ادعا می‌کند که منظور از دستکاه‌های جدید احتمالا لومیا TalkMan و CityMan خواهد بود (مشخص نیست که آیا اسامی این دو پرچمدار از خانواده‌ی ۹۴۰ برگزیده می‌شوند و یا ۹۵۰). منظور از ایکس‌باکس وان جدید نیز به احتمال بسیار قوی یک نسخه‌ی باریک‌تر از ایکس‌باکس وان است.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/another-surface-pro-4-rumor-points-october-unveil”]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidaky

ینی ۹۴۰ این شکلی باشه من خودمم کشتم یکی میخرم :wacko:

armin sat

وای چقدر شیکه این گوشیه.چند روزه به سرم زده جی فلکس۲ خودمو بفروشم یه لومیا ۹۳۰ یا ۸۳۰ بگیرم :yes:

Mehran

چقدر دلبری میکنه این لومیا :heart:

احمد

مایکروسافت دوست داریم به خودت بیا

fardidfattahi

به انتظارش، هر جمعه که بیایند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com