حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: احتمالا آیفون جدید ۷ سپتامبر رونمایی می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

آیفون های ۷ ، ۷Plus ، و احتمالا ۷Pro در راهند و تا به امروز ما چیز های زیادی در باره جزئیات آنها می دانیم اما هنوز در مورد تاریخ دقیق رونمایی آنها چیز زیادی بجز چند ایده مبهم در دست نیست. براساس آخرین شایعه تاریخ احتمالی رونمایی این محصول ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ عنوان شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

این ادعا در پستی که بلومبرگ در وبلاگ خود درباره آماده سازی MacBook Pro قرار داده، مطرح کرده است. بطور مشخص در این مطلب عنوان شده که در مراسم ۷ سپتامبر خبری از MacBook Pro جدید نیست و در ادامه مطالبی را در مورد فصل بعدی در تاریخ آیفون را از زبان تیم کوک ، فیل شیلر و کرگ فدرگی آورده است.

ولی هنوز خبری از تیزر رسمی رونمایی اپل نیست و ما همچنان منتظریم. البته این موضوع تا الان مطابق با روند رفتار مورد انتظار از شرکت اپل بوده است. در چهار سال اخیر تمامی رونمایی های اپل در نیمه ی اول ماه سپتامبر اتفاق افتاده به علاوه مراسم سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ که ۹ سپتامبر برگزار شد.

جدول زیر تمامی تاریخ های رونمایی و عرضه آیفون ها مختلف را نشان می دهد.

Apple's iPhone announcements and releases over the years

 

اگر از این مطلب خلاصه درباره آیفون بعدی به اندازه ی کافی دستگیرتان نشده است توصیه می کنیم به بررسی شایعه های قبلی موجود در ترنجی هم نگاهی بیاندازید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Apple-might-unveil-its-next-iPhones-on-September-7_id84035″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

قبلا زیاد نظر میدادم اما با جو سایت در دو سه ماه اخیر دیگه بیخیال شدم و خیلی کم نظر میدم
البته من که هیچی نیستم خیلی از دوستان قدیمی هم خیلی وقته نظر نمیدن
الانم ک این قضیه اکانتا ….
امیدوارم جو درست شه چون سایت دوس داشتنیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش