حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات مربوط به اپل آیپد پرو بار دیگر قوت گرفتند؛ شروع قیمت از ۷۹۹ دلار

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

وب‌سایت ۹to5mac ساعاتی پیش گزارشی را منتشر کرد که در آن قیمت نسخه‌های مختلف اپل آیپد پرو مشخص بود؛ طبق جدول منتشر شده شروع قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار خواهد بود و طبق سنت اپل برای خرید مدل‌هایی با حافظه داخلی بیش‌تر و یا مدل LTE باید به‌صورت پلکانی مبلغ بیش‌تری را پرداخت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد قیمت پایه این تبلت ۷۹۹ دلار است. در گذشته تصور می‌شود که این قیمت متعلق به نسخه ۶۴ گیگابایتی است اما به احتمال فراوان نسخه پایه حافظه داخلی برابر با ۳۲ گیگابایت خواهد داشت. نسخه ۶۴ گیگابایتی آیپد پرو ۸۹۹ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن هم برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری را به دوش خواهد کشید. و اما برای خرید نسخه LTE این تبلت باید چه بهایی را پرداخت نمود؟ به قیمت‌های ذکرشده هر کدام ۱۳۰ دلار اضافه کنید تا قیمت نسخه LTE این تبلت را به‌دست آورید. در نتیجه قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی با قابلیت LTE حدودا ۹۲۹ دلار، نسخه ۶۴ گیگابایتی LTE، تقریباً ۱۰۲۹ دلار و در آخر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۱۲۹ دلار خواهد بود.

iPad-Pro-Price-Listهمانطور که می‌بینید قیمت اپل آیپد پرو ۱۲ اینچی به نسخه‌های پایه مک بوک نزدیک است و در اینصورت ممکن است به قاتل آن بدل شود! البته عکس این موضوع نیز صدق می‌کند. احتمالاً است این تبلت با صفحه نمایش ۱۲ اینچی و قلم استایلوس عرضه شود اما به طور حتم این دو ویژگی اکثر کاربران را راضی نخواهد کرد و اپل باید برای کاربردی کردن آن ویژگی خاصی را درونش قرار داده‌باشد.

دیدگاه شما چیست؟ با فلسفه وجود آیپد پرو موافق هستید؟

[button url=”http://9to5mac.com/2015/09/08/ipad-pro-price-siri-tv-os/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]9to5mac[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com