حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی درباره HTC 11 منتشر شد: نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اچ تی سی خیلی اپل وار به ارایه پرچمدار می پردازد! تقریبا همه تولیدکننده های اندرویدی سالی دو پرچمدار ارایه می کنند، یک پرچمدار اصلی در ابتدای سال و سپس یک فبلت یا دستگاه خاص در میانه سال اما اچ تی سی اصلا چنین تصمیمی ندارد و اپل وار به ارایه سالانه یک پرچمدار می پردازد. شاید این سیاست با توجه به حجم فروش و برنامه های این شرکت خوب باشد اما سبب می شود که خیلی از دنیای اخبار دور باشد و وقتی که دیده نشوید، تقریبا وجود ندارید! این بار شایعاتی درباره اچ تی سی ۱۱ در شبکه Weibo که شبکه اجتماعی چینی است منتشر شده و به ما سرنخ هایی درباره پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت HTC می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

h11

از مشخصات لو رفته برای اچ تی سی ۱۱ می توان به نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی اشاره کرد. اچ تی سی عموما نشان داده است با نمایشگر بزرگ خیلی میانه خوبی ندارد حال اینکه یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی برای پرچمدار خود انتخاب کند کمی شک برانگیز است. شاید اگر این شایعه درباره پرچمدار بعدی الجی منتشر می شد، می توانستیم احتمال زیادی برای آن در نظر بگیریم اما اچ تی سی کمی بعید است. رزلوشن اچ تی سی ۱۰ برای اولین بار در خانواده پرچمدارهای اچ تی سی به QHD رسید و حالا انتظار نداریم که پرچمدار بعدی رزلوشنی پایین تر از آن را داشته باشد.

برای دوربین های HTC 11 رزلوشن های ۸ و ۱۲ مگاپیکسل اشاره شده است. به نظر ما دوربین ۵ مگاپیکسلی دوربین جلو اچ تی سی ۱۰ که لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار را دارد خیلی نمونه قوی بود و امیدواریم این افزایش رزلوشن با همراهی این امکانات ادامه پیدا کند.

درباره چیپست یا دیگر مشخصات هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما طبق ارایه موفق و شایسته HTC 10 انتظار مشخصاتی کمتر از حد انتظار را نداریم. نظر شما درباره مشخصات احتمالی HTC 10 چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Rumored-specs-for-the-HTC-11-include-a-5.5-inch-1440-x-2560-resolution-screen-12MP-rear-camera_id87422″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

امیدوارم که htc یه فکری به حالل نمایشگر بکنه
نمایشگر htc10 واقعا ضعیف بود.روشنایی maxنمایشگر کمه و حالت min هم برای کار در شب نورش زیاده.سفید خوب و دقیقی نداره.فقط تنها پیشرفتی که داشته یکم عمق رنگ مشکیش بهتر شده نسبت به قبل
حتی روشنایی نمایشگر نسبت به m8کم شده
نمونه های ips بسیار بهتری هم هست مثل آیفون یا شیائومی یا سونی

Amir.M98

البته اینم در نظر بگیرین که سری اول htc 10 پنل شارپ داشتن ولی سری های بعدی اگر درست یادم باشه تیانما بود پنلشون و رجیون بندی شده پنل شارپ،گوشی بنده شارپ هشت و واقعا تو مقایسه ی مستقیم با پنل نوع دوم نور بالایی داره!

Milad.tech

منم پنل شارپ داشتم اما منم پنل شارپ داشتم اما نورش بازم کم بود

Amir.M98

واقعا بعد از htc one max من منتظر یه فبلت پرچمدار ازhtc بودم امیدوارم امسال یکی بزنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)