حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی از تلفن جدید بلک بری : ادامه تولید تلفن های اندرویدی

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

بلک بری با معرفی Priv نشان داد که Blacberry OS آنچنان که باید و شاید پاسخگوی نیاز های امروزی کاربرانش نبوده هرچند که برنامه های اندروید تا پیش از Priv نیز بر روی تلفن های این شرکت قابل نصب بود ( قبل تر از آن برنامه های جاوا و سیمبیان!! ). حالا بلافاصله پس از معرفی و عرضه Priv با شایعاتی رو به رو هستیم که نشان دهنده ادامه ساخت تلفن های اندرویدی توسط این شرکت است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Priv بدون شک تلفن زیباییست. از صفحه نمایش کمی خمیده که حس بی حاشیه بودن را به کاربر القا می کند تا کیبورد فیزیکی تمامی عنصر های اصیل بلک بری هستند که می توان در این گوشی مشاهده کرد. اما برعکس همیشه یک چیز متفاوت است و آن سیستم عامل استفاده شده در این تلفن است. بلک بری که از ابتدا سیستم امن خود را طراحی و استفاده کرده حالا با همکاری گوگل، اندروید را به سطحی جدید از امنیت رسانده؛ شعاری که برند بلک بری را می سازد. اما به نظر می رسد این پایان داستان نیست.

شواهد حاکی از این است که بلک بری در حال ساخت تلفنی به نام Blackberry Vienna است که همچنان از اندروید استفاده می کند. این تلفن که برعکس پریو کیبوردی ثابت در پایین دستگاه دارد، این بار برای از دکمه های فیزیکی برای فانکشن های ‘back’, ‘home’ و ‘recent’ استفاده می کند.

سویچ کردن بلک بری به اندروید نشان دهنده فروش پایین تلفن های این شرکت با سیستم عامل خود بوده. این در حالیست که با تغییرات و ارتقا های این شرکت آمریکایی، بلک بری او اس اصلا سیستم عامل بدی نیست! اما چه می شود کرد هنگامی که یک برند مطرح تر باشد. شاید بهترین نتیجه این باشد که اگر سیستم عاملی می سازید تا وقتی که برنامه های کافی نداشته باشید و توسعه دهنگان ثابت، کمتر کسی سراغ شما می آید.

اطلاعات بیشتری از تلفن بعدی بلک بری در دست ما نیست و تنها عکس زیر از حرکت جدید این شرکت موحود است.

blackberry-vienna-android (1)

نظر شما درباره این حرکت بلک بری و تلفن بعدی آن چیست؟ آیا استفاده اندروید را مثبت می دانید یا خیر؟ با خبر های بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

[su_button url=”http://crackberry.com/blackberry-vienna” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Crackberry[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aalidlg

اینده خوبی انشا الله داشته باشه خیلی گوشی های خوبی میزنه و کلاس کاری خوبی هم داره

اميد

حیف بلکبرى او اس، به تاریخ پیوست

Pars Iran

ای بابا این P1 سونی اریکسونه؟!!!!!!!!!!!!! :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....