حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سی و پنجمین دوره نمایشگاه جیتکس: آغاز به کار شرکت Slingshot در منطقه خاورمیانه

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

با توجه به مسائل اقتصادی و سیاسی پیش روی در بازار داخلی کشورمان و امیدواری برای امکان جذب سرمایه‌گذاری و همچنین صادرات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نمایشگاه جیتکس امسال برخلاف سالیان گذشته شاهد حضور شرکت‌های ایرانی است و در این راستا پاویون ایران با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه برپاشده است. یکی از غرفه‌های فعال در این دوره از نمایشگاه جیتکس که در حوزه شبکه و امنیت فعالیت می‌کند، غرفه کمپانی Slingshot است، این کمپانی اصالتاً یک شرکت سوئدی است و دفتر رسمی پشتیبانی و فروش آن در ایران فعال است.

مهندس حاجی پور مدیرفروش این شرکت در رابطه با هدف حضورش در این نمایشگاه می‌گوید دلیل حضور این شرکت در نمایشگاه Gitex معرفی خدمات و محصولات جدید شرکت‌ها به مخاطبین است تا امکان تعامل دوسویه فراهم گردد.

عرفان حاجی پور در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت Slingshot به‌تازگی فعالیت خود را در منطقه خاورمیانه آغاز کرده و با توجه به کمبود خدمات با کیفیت Clouding و Hosting در منطقه  تصمیم گرفته است با توجه به سابقه خود در این زمینه در کشورهای اروپایی خدمات جدیدی که قبل‌تر در منطقه در دسترس نبوده‌اند را در اختیار کاربران این حوزه قرار دهد.

درباره این خدمات و محصولات در این منطقه کمتر اطلاع‌رسانی شده و نیاز به معرفی گسترده دارند و ازآنجاکه نمایشگاه Gitex  را می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی تکنولوژی در منطقه برشمرد، حضور شرکت‌هایی همچون Slingshot  جهت ارائه محصولات خود در این نمایشگاه ضروری است.

وی در رابطه بااینکه آیا این اهداف در نمایشگاه‌های داخلی قابل‌دسترس نیستند گفت: با توجه به اینکه محصولات و خدمات ذکرشده مختص کشور ایران طراحی نشده، در نمایشگاه‌های داخلی به اهداف موردنظر نمی‌توان رسید، اهداف اصلی این شرکت ارائه سرویس‌هایی از جمله: CDN, Managed DNS, Hosted E-mail Security, Cloud, IAAS  است، تمامی این سرویس‌ها در مرز جغرافیایی یک کشور نمی‌گنجند و نیازمند ارائه بین‌المللی است.

حاجی پور مهم‌ترین محصولات و خدمات شرکت خود در این نمایشگاه را Slingshot CDN, Managed DNS  products, Datacenter Services, Email Security, Security Routers, Halon products  Dyn برشمرد و شرکت در گردهمایی‌های آتی، تبلیغات بین‌المللی اینترنتی و یافتن نماینده فروش معتبر در کشورهای منطقه را از برنامه‌های آتی شرکتش برای ارائه محصولات و خدماتتان در بازارهای جهانی دانست.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین چالش و مشکلات شرکت‌هایی همچون ما برای حضور در بازارهای جهانی اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح از محصولات و خدمات ارائه‌شده است. شرایط اعلام و تبلیغات در منطقه کمی دشوارتر از بقیه نقاط دنیا است و چالش اصلی نحوه درست و کاربردی تبلیغات می‌باشد.

گزارش‌های متتشر شده از نمایشگاه جیتکس با همکاری وب‌سایت تک‌تاکس منتشر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....