حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا سی۵ الترا همان سونی Lavender خواهد بود؟

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شایعه‌شده است که سونی به زودی اسمارت‌فون اکسپریا سی۵ الترا  (XPERIA C5 Ultra) را معرفی خواهد کرد. یکی از این‌ها، سونی E55XX (احتمالا E5503 و E5563) با نام Lavender است. همچنین شایعه‌شده که این گوشی به یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد که بزرگتر از اکسپریا سی۴ (۵٫۵ اینچ) است. پردازنده این گوشی، مدیاتک MT6752 هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی LTE خواهد بود که در کنار ۲ گیگابایت رم کار خواهد کرد. گویا دوربین‌های جلو و عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همه‌ی این اطلاعات که شامل تصاویر پنل جلویی هستند، توسط لودهنده upleaks@ منتشرشده است. اکنون منابع مشابه مدعی هستند که سونی ‘Lavender’ به عنوان “سونی اکسپریا سی۵ الترا” شناخته خواهد شد. upleaks@ نیز اطلاعاتی از اکسپریا سی۴ را لو داده بود و می‌توان به این اطلاعات لو رفته اطمینان زیادی کرد.

از چند روز پیش شایعاتی درمورد گوشی سونی با نام اکسپریا تی۴ الترا (XPERIA T4 Ultra) به گوش می‌رسید. سونی قصد دارد تا از گوشی‌های جدیدی در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند. جدیدترین پرچمدار این شرکت، سونی اکسپریا زد۳پلاس است که به صورت رسمی در بازارهای جهانی عرضه‌شده است اما گویا سونی به زودی پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/07/14/xperia-c5-ultra-to-be-marketing-name-for-sony-lavender/” target=”blank” background=”#46bfb1″]XPERIA blog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abbas Askari

فکر کنم c4 ultra باشه
در کل هر چی باشه فوق العاده هست

Abbas Askari

C5 ultra

Moazez

از اونجایی که این گوشی سلفی محور هست و از اونجایی که در نیمه دوم سال داره معرفی میشه اسمش کاملا منطقیه.

shahryar

بی صبرانه منتظرم ببینم سونی میخواد چیکا کنه

arabian men

ی شاهکارِ دیگر از سونی فقط امیدوارم بعضیا نیان جو رو خراب کنن!

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی