حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم بازار اپل و سامسونگ در چین برای سه ماهه دوم سال جاری باز هم کاهش یافت

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

صادرات و رشد اسمارت‌فون در بازار چین با در نظر گرفتن بازه سه ماهه دوم سال میلادی در حدود ۱۴٫۹ افزایش داشته است. افزایش‌های پی‌در‌پی ۲٫۷ درصدی در این بازار در بازه‌های مختلف مربوط به اسمارت‌فون‌های بالارده و شرکت‌های سامسونگ و اپل نیست چرا که ردپای اسمارت‌فون‌های میان‌رده بیشتر به چشم می‌خورد. بازار چین، بازاری است که شرکت‌های مختلف به سختی می‌توانند رقابت داشته باشند چرا که فضای باز بیشتری از نظر مارکتینگ در اختیار برند‌های محلی قرار گرفته است. سه اپراتور مطرح این کشور به نام‌های China Mobile و  China Unicom در کنار China Telecom به سراغ مدل‌های ۴G ارزان قیمت رفته‌اند. در ادامه همراه باشید.

صادرات اسمارت‌فون در ماه‌های آینده کاهش پیدا خواهد کرد زیرا در بازه گذشته عرضه اسمارت‌فون بسیار بیشتر از تقاضا بوده است. در نهایت این که بازار مخصوصا برای اسمارت‌فون‌های بالا رده کمی تنگ تر شده است را تحلیل‌گران قبول دارند. بر اساس گزارشی که Digitimes منتشر کرده‌ است، هوآوی رتبه اول را در میان ۱۰ شرکت برتر چینی خواهد داشت. درصد مالکیت این برند در بازار چین برابر با ۱۴ درصد است.

۱۲٫۷ درصد از بازار در اختیار Oppo قرار گرفته است. در جایگاه‌های بعدی Vivo و Xiaomi با درصد‌های ۱۱٫۲ و ۱۰٫۴ قرار دارند. در این بازار تک قطبی اندروید، اپل در رتبه پنجم قرار دارد. بر اساس بعضی از گزارش‌های منتشر شده از سوی اپل، درصد مالکیت این برند در بازار چین حدود ۱۰٫۸ درصد است. البته در نظر داشته باشید که این درصد از ۱۲ درصد بازه قبلی کاهش داشته است. اپل رشد در بازار چین را کمی غیرممکن دیده است به همین دلیل در تلاش است تا بازار دست نخورده هند را بتواند دست خوش تغییراتی کند.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ و اپل می‌توانند در این بازار مجدد قدرت بگیرند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهرخ حسینی

دیگه فکرنمیکنم سامسونگ واپل بتونند کاری بکنن البته شاید هم سامسونگ با نوت ۷ واپل با آیفون ۷ وپلاس بتونند این بازار رو دگرگون کنن.

Nokia.king

بازار هند که دست سامسونگه اپل با گوشی های گرون اونجا کاری از پیش نمیبره کشوری که گوشی ۴ دلاری توش تولید میشه انتظار فروش گوشی ۸۰۰ دلاری رو نباید داشت

amoo

خبرو خوندی؟ درمورد چینه نه هند

JAGUAR

فک کنم این شمایی که خبر رو نخوندی و فقط با دیدن تیتر اومدی داری کامنت میدی!
(اپل رشد در بازار چین را کمی غیرممکن دیده است به همین دلیل در تلاش است تا بازار دست نخورده هند را بتواند دست خوش تغییراتی کند.)

amoo

titre khabaro nemibini?chin be oon bozorgi ro?baad gir dadi be kalameye hend :negative: :negative: :negative: :negative:

Mustafa Keftanzadeh

خوب وختی تمام امکانت یه گوشی پرچم دار رو روی یکه گوشی با نصف قیمت میزنه پس چرا برن پرچمدار بخرن :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....