حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهامداران هارمن از تصاحب سامسونگ راضی نیستند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

شرکت سامسونگ سال گذشته اعلام کرد که هارمن یکی از شرکت‌های مطرح محصولات صوتی را با ارزش ۸ میلیارد دلاری خریداری کرد و حال به نظر می‌رسد سهام‌داران کمپانی رضایتی به تصاحب سامسونگ ندارند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی سهام‌داران برای این تصاحب پرونده‌ای بر علیه مدیرعامل و هیئت‌مدیره هارمن تشکیل دادند. سهام‌داران می‌گویند که سامسونگ رقم کمی در نظر گرفته و پایین‌تر از ارزش شرکت بزرگی چون هارمن است.

سپس سامسونگ تصمیم گرفت برای هر سهام ۱۱۲ دلار پرداخت کرده و بیش از ۲۸ درصد سهام را بدست آورد. این رقم ۳۷ درصد بالاتر از قیمت قبلی ۱۱۰ دلاری اعلام شده بوده و مشخص نیست که این سهام‌داران همچنان به تصاحب رضایت دارند یا خیر.

سامسونگ برای این ناراضیتی نگران بوده و تصمیم داشت تا نوامبر ۲۰۱۷ خرید را نهایی کند. البته قرار است در سه ماهه نخست سال جاری رای‌گیری برای موافقت سهام‌داران برگزار شده تا مشخص شود فرجام آن چه خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/harman_shareholders_unhappy_with_samsung_deal_file_lawsuit_to_block_it-blog-22733.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

میخان قیمت ببرن بالا وگرنه خودشون میدونن سامسونگ برند هارمن رو میتونه هزار برابر الان معروف و پرفروش کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH