حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریعترین اینترنت جهان متعلق به کره جنوبی است

نوشته

7 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

بر اساس گزارشی از OpenSignal، که از بررسی شبکه‌های تلفن همراه ۹۵ کشور به دست آمده، کره جنوبی در هر دو نوع شبکه‌ی اینترنت همراه و وای فای دارای سریعترین اینترنت جهان است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این کشور می‌توان به طور میانگین با سرعت ۴۱٫۳۴ مگابیت بر ثانیه از شبکه بهره برد، درحالی‌که افغانستان، که آخرین کشور در این رده‌بندی است، سرعت میانگین ۲٫۲ مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. جالب اینجاست که آمریکا با میانگین سرعت ۱۲٫۳۴ مگابیت بر ثانیه در این رده‌بندی بعد از کشورهایی مثل مجارستان (۲۶٫۱۵ مگابیت بر ثانیه) ، لیتوانی (۲۱٫۴۷ مگابیت بر ثانیه) و چین (۱۷٫۹۵ مگابیت بر ثانیه) قرار می‌گیرد.

مشخص‌شده که وای فای محبوب‌ترین نوع اتصال اینترنتی در بین گوشی‌های بررسی شده توسط OpenSignal است، پس تعجبی ندارد اگر سرعت اینترنت وایرلس در بعضی نقاط بیشتر از سرعت شبکه‌ی تلفن همراه باشد؛ و عجیب نیست که کشورهایی مثل ترینیداد، توباگو و بوسنی و هرزگوین در انتهای لیست پوشش اینترنت همراه و سرعت آن قرارگرفته‌اند، اما در لیست مربوط به مدت زمان استفاده از وای فای جزو پنج کشور اول‌اند.

آمریکایی‌ها تنها نیمی از زمان استفاده از اینترنت خود را از وای فای بهره می‌برند، اما کاربران اینترنت در هلند ۷۰% اینترنت را به صورت وای فای دریافت می‌کنند، که البته ممکن است به دلیل زیرساخت‌های بسیار خوب وای فای عمومی این کشور باشد. نهایتا در زمینه اینترنت همراه باید اقرار کرد که همه‌ی دنیا برای رسیدن به پای سرعت اینترنت کره‌ی جنوبی سخت در تلاش‌اند.

در ضمن حالا به نظرتان شبکه‌ی ۵G چطور خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/South-Koreans-have-the-best-Internet-speeds-USA-lags-behind-China_id84214″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

اطلاعات جالبی بود

milad.tech

نه اینا همش دروغ محضه
پرسرعت ترین اینترنت دنیا مال ماست الان که من دارم کامنت مینویسم لود شدن کامل هر پیج تا stop شدن حدود ۳ دقیقه طول میکشه.کجای دینا اینقد امکانات اینترنتی بالاست؟
تازه از این بهترم هست تا جایی که تکست تو تلگرام نمیره
کره ایها یکم یاد بگیرید پیشرفت اینجوریه
خدایا شکرت خدایا مرسی….

REZA

تازه اینترنتمون حجمیم هست از این خوشبختی بیشتر؟

REZA

اینا همش واسه ما خاطرس

arash.k79

من که یه voice تو تلگرام میفرستم نمیره :)) سزعت آپلود ۲۴ ، دانلود ۱۰۰۰ کیلوبایت :))

SAMSUNG _ The Best Brand

دیگه انقد هم سرعتمون بد نیست برادر ، میدونم میخوای تیکه بندازی اما ی کم دوزشو بیار پایین :yes:

SAMSUNG _ The Best Brand

بی نظیره کره جنوبی :heart:
_ _ _

کمپانی سامسونگ اخیرا از چشم دیجیتال جدیدی رونمایی کرده که با استفاده از تراشه‌های کمپانی IBM ساخته شده است. این چشم دیجیتال در بخش‌های بسیاری از جمله تلویزیون‌های هوشمند کاربرد خواهد داشت.

سامسونگ از چشم دیجیتال هوشمند رونمایی کرد. این چشم دیجیتال که آخرین ابداع در حوزه‌ی فناوری است، از پردازنده‌های TrueNorth کمپانی ‌IBM بهره می‌برد و به گونه‌ای طراحی شده که همانند مغز انسان عمل می‌کند. سامسونگ این چشم دیجیتال را در تلویزیون‌های هوشمند خود مورد استفاده قرار داده است. اگر به یک تلویزیون چشم بدهید چه می‌شود؟ می‌تواند ببیند!؟ قطعا همین گونه است.

تلویزیون هوشمندی که سامسونگ رونمایی کرده است، می‌تواند حرکات دست و بدن را تا فاصله‌ی ۳ متری خود تشخیص دهد. این تلویزیون هوشمند از نسخه‌ی تجربی سنسورهای دید پویای سامسونگ بهره می‌برد که مبتنی بر پردازنده‌های TrueNorth کمپانی IBM است و می‌تواند حرکات فیزیکی مختلف را به صورت دقیق شناسایی کند. تراشه‌ی مذکور همانند پردازنده‌های معمولی نیست، چرا که از ۴۰۹۶ هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد که با استفاده از ۲۵۶ میلیون اتصال درون قطعه‌ای با هم در ارتباط هستند. هر هسته تنها مسئول فرستادن یک پیغام کوتاه به هسته‌ی بعدی است تا عمل پردازش داده را تسهیل کند. بدیهی است که این پردازنده، کپی خیلی دقیقی از مغز انسان نیست، اما اگر ساختار این دو را با هم مقایسه کنیم، مشابهت‌هایی در آن‌ها وجود دارد.

این تکنولوژی جدید و حیرت‌انگیز IBM، جدا از توانایی پردازش حجم عظیمی از داده‌ها به بهترین نحو ممکن، نسبت به پردازنده‌های معمول انرژی بسیار کمتری نیز مصرف می‌کند. مثلا سنسوری که سامسونگ در تلویزیون هوشمند خود استفاده کرده است بیش از ۳۰۰ میلی‌وات انرژی مصرف نمی‌کند. این میزان برابر با ۱۰ درصد مصرف انرژی جدیدترین پردازنده‌های موبایل است. بنابراین با کمک تراشه‌ی TrueNorth کمپانی IBM، حسگر دید پویای سامسونگ، قادر است هر پیکسل دوربین را ۲۰۰۰ بار در ثانیه بررسی کند تا کوچک‌ترین حرکت‌ها را در فضای ۳ بعدی اطراف خود با دقت بسیار بالایی شناسایی کند.

سامسونگ می‌گوید این فناوری پتانسیل بالایی برای ایجاد اپلیکیشن داشته و می‌تواند دامنه‌ی گسترده‌ای از برنامه‌ها را پشتیبانی کند. این کمپانی کره‌ای، خودروهای خودران را هدف بعدی استفاده از این چشم دیجیتال می‌داند. با توجه به این حقیقت که این چشم دیجیتال انرژی بسیار اندکی مصرف می‌کند، تراشه‌ی TrueNorth کمپانی ‌IBM و برنامه‌های آن به زودی می‌توانند ثابت کنند که راه حل پردازشی قابل اتکایی برای سخت‌افزارهای نه چندان قوی محسوب می‌شوند. به عبارتی دیگر این تکنولوژی توانایی ایجاد انقلابی عظیم را در صنعت اینترنت اشیاء دارد، حوزه‌ای که IBM پیش‌تر نیز حضور در آن را تجربه کرده است.

بزرگ‌ترین دستاورد مرتبط با اینترنت اشیاء این کمپانی در ماه‌های اخیر نیز پلتفرم هوش مصنوعی واتسون است که در آزمایشاتی که از آن گرفته شد توانست تعداد زیادی سرویس اینترنت اشیاء افزوده شده به یک مینی‌ون اتوماتیک را با موفقیت کامل کنترل کند.

MASiH

نه بابا سریع‌ترین و بهترین اینترنت دنیا متعلق به ایرانه 🙂
دلم به آسیاتک خوش بود که سرویس‌دهی مناسب و سرویس‌های محدود و نامحدود خوبی داره!
ولی متاسفانه جدیداً گـنـد زده به سرویس‌هاش!
سرویس‌های نامحدودش که نسبت به قبل گرون شده
سرویس‌های محدودش هم اکثراً شبانه‌ی دو تا هشت رو حذف کرده!
قبلاً سرویس ۱۰MB با شبانه‌ی دو تا هشت رایگان می‌گرفتم ۷۳٫۰۰۰ ت
برداشته شبانه‌ی این سرویسو حذف کرده و قیمتش شده ۶۵٫۰۰۰ ت 😐
سرویس‌هایی هم که شبانه دارن گیگ اولیه‌شونو بسیار کم درنظر گرفته!
سرویسی که قبلاً ۱۰GB در ماه بود (+دو تا هشت صبح رایگان) رو برداشته کرده ۲GB در ماه 😐
کلاً دیگه با این وضعیت آسیاتک قابل تحمل نیست، تصمیم دارم تخلیه کنم برم شاتل 🙁
وطنم پاره‌ی تنم 🙂

mahdi ak

اره منم اسیاتک استفاده میکنم .همارا هم خوبه طرح های جالبی داره

Mohammad Reza

الان ما شاتل داریم ۸ مگ با تقریبا روزی ۱ گیگ مصرف در روز و ۵ گیگ توی ۲ تا ۸(طرح رایگان از ۱ شروع میشه ولی معمولا از ۱ تا خیلی سرعت پایینه.اما از ۲ به بعد سرعت در حد روز میشه) تقریبا ماهی ۶۵ تومن درمیاد.اگر تو جشنواره هاش ۵۰ گیگ یا ۱۰۰ گیگی خرید کنید.از نظر پشتیبانی هم شاتل عالیه.بعد دوسال خداروشکر من راضیم

شاهرخ حسینی

فکرکنم دوسال پیش مال کره جنوبی بود باسرعت حداکثر ۲۲ مگابایت برثانیه :wacko: :wacko: :wacko: برروی شبکه ۴G ولی کره این رتبه رو داد به سنگاپور ولی مثل اینکه باز رتبه اول رو ربوده.

Shahin.BP

لطف می کنید درصد ایران هم بگید محض اطلاع
یه زمانی کره خدا خدا می کرد که به ایران برسه حالا ما داریم خدا خدا میکنیم به کره جنوبی برسیم امان از دست کشورهای جهان سومی :negative: :negative: :negative: :negative: :negative:

Ramin 8890 gamer

داداش ایران با اینان قیاس نمیشه سرعت اینترنت ایران ما فوق تصور ایناس
ولی اینا به کنار…
ناموسا کره جنوبی جهان سومه ؟ ?

Shahin.BP

خوشتیپ منظورم کشور خودمون بود اگه ما جهان سومی نیستیم پس چی هستیم کره جنوبی که جزو کشور های پیشرفته دنیاست برادر :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Shahin.BP

خوشتیپ منظورم کشور خودمون بود اگه ما جهان سومی نیستیم پس چی هستیم کره جنوبی که جزو کشور های پیشرفته دنیاست برادر :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

rezzaz

من که از اینترنت ایران راضی ام.آسیاتک دارم طرح صبحان فکر کنم
۱۰ گیگ بهم داد سرعت دانلودم هم فیکس یک مگابایته.از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح هم ۱۳۹۵ گیگ رایگان داشت.یکساله هم بود کلا سی تومن.از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح هم قبلا ۲۵۶ کیلوبایت بود ولی جدیدن شده ۱ مگابایت.فقط از دزدی هاش ناراحتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش