حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دیسپلی‌میت: سرفیس پرو ۴ بهترین صفحه‌نمایش‌ را در میان تبلت‌ها دارد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

سرفیس پرو ۴ یکی از جلوه‌های مهندسی بی‌نظیر مایکروسافت در ساخت تبلت‌های هیبریدی است. این تبلت/لپ‌تاپ ویندوزی یک غول تمام عیار است که توسط مایکروسافت به تولید رسیده است. اهالی ردموند تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا به یکی از بهترین سخت‌افزار‌های موجود را در این گجت به‌کار ببرند و بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در این دستگاه قرار داده‌اند. صفحه‌نمایشی که دیسپلی‌میت از آن به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای تکنولوژی نام‌ برده است.

با ترنجی همراه باشید…

دیسپلی‌میت یکی از معتبرترین مراجع تخصصی بررسی نمایشگر‌ها است که گجت‌های مختلفی را از جهات مختلفی مورد آزمایش قرار می‌دهد و آن‌ها را بسیار دقیق نقد و موشکافی می‌کند. دیسپلی‌میت سال قبل به تشریح صفحه‌نمایش سرفیس‌ پرو ۳ و سرفیس ۳ پرداخته و آن‌ها را نیز شایسته تقدیر دانسته بود.

دیسپلی‌میت در پستی که امروز در رابطه با این تبلت ویندوزی منتشر کرده است صراحتا اعلام کرده است که این تبلت یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در تمامی دستگاه‌ها و با هر سیستم‌عاملی را داراست.

microsoft-surface-pro-3__37-640x410

این‌هم گوشه‌ای از توصیحات فنی دیسپلی‌میت برای آن‌که چرا باید لقب بهترین صفحه‌نمایش را به سرفیس پرو ۴ اختصاص داد:

سرفیس پرو ۴ یکی از دیگر تبلت‌های سری سرفیس است که به همراه کارایی بالا و سیستم‌عامل ویندوز٬ یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های LCD را در تبلت‌ها دارد. براساس آزمایش‌ها و اندازه‌گیری دقیقی که ما در بررسی صفحه‌نمایش این تبلت انجام دادیم٬ سرفیس پرو ۴ یکی از بهترین و دقیق‌ترین صفحه نمایش‌های موجود برروی هر گوشی هوشمند و سیستم‌عاملی است.

surface pro 4 2

برای افراد حرفه‌ای که نیاز به یک صفحه‌نمایش عالی و دقیق دارند و دوست‌ دارند تا یک صفحه‌نمایش واقعا خوب و زیبا را لمس کنند٬ سرفیس پرو ۴ یک گزینه بسیار خوب است. صفحه‌نمایش سرفیس پرو ۴ از لحاظ عدد و ارقام نیز یکی از نسبت به سرفیس پرو ۳  ارتقا داشته است. در واقع رزولوشن آن از ۲۱۶۰×۱۴۴۰ به ۲۷۳۶×۱۸۲۴ ارتقا پیدا کرده است. صفحه نمایش این تبلت ۲۴ درصد تعداد پیکسل بیشتری در هر اینچ دارد (از ۲۱۶ ppi به ۲۶۷ ppi) و به صورت کلی صفحه نمایش سرفیس جدید ۶۰ درصد از لحاظ پیکسلی رشد داشته است (از ۳٫۱ میلیون پیکسل به ۵ میلیون پیکسل).

surface pro 4

این صفحه‌نمایش از لحاظ روشنایی٬ نسبت کنتراست٬ دقت مطلق رنگ٬ زاویه دید و بازتاب نور یکی از بهترین‌ها است و عملکرد بسیار خوبی را در نور محیط [زیر نور آفتاب] دارد.

Surface-Pro-4-display

اگر دوست دارید تا در رابطه با این نمایشگر بی‌نظیر اطلاعات بیشتری به دست آورید به سایت دیسپلی‌میت بروید و بررسی کامل صفحه‌نمایش این تبلت را بخوانید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست‌ دارید تا یک سرفیس پرو ۴ را خریداری نمایید؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/displaymate-surface-pro-4-has-one-of-the-very-best-and-most-accurate-displays-available-in-the-market/” target=”blank” background=”#159f84″]microsoft-news [/su_button] [su_button url=”http://www.displaymate.com/Surface_Pro4_ShootOut_1.htm#Table” target=”blank” background=”#159f84″]displaymate[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
EH

سلام دوستان
مدل i7 این تبلت میتونه اتوکد رو راحت اجرا کنه؟

M.R.P

اجرا کردن که اجرا میکنه ولی راحت؟ نه
توی پروژه های سنگین میفهمی که زیاد بدرد نمیخوره اما واسه کارای دانشجویی و کارها و طرح های معمولی خوبه.
در ضمن اگر رشتت معماری باشه اتوکد دیگه زیاد آینده خوبی نداره واسه معمارها، اکثرا دارن رو میارن به رویت، و رویت هم گرافیک بالا میخواد به همراه پردازنده قوی. سعی کن لپتاپی بگیری که هم به اندازه کافی سبک باشه و هم قوی.(مخصوصا با این هزینه ای که میخوای برای سرفیس بکنی بهترین هارو میتونی بگیری) ترجیحا چیزیو بگیر که SSD داشته باشه یا ساپورت کنه چون بسیار تاثیر میذاره در سرعت کار نرم افزار.

EH

ممنون دوست عزیز
عمران میخونم
دوست داشتم مکبوک پرو بگیرم ولی سی پی یو هاش فک کنم هنوز اپدیت نشدن به نسل جدید
به چیز با کیفیت میخواستم نمیدونم چی بگیرم
الان مکبوک ایر دارم که جوابگو نیست

M.R.P

خب عمران هم نیاز به پردازنده قوی داره و اگر در رشتت بخوای کار ۳d هم انجام بدی به مشکل برمیخوری! سراغ پردازنده های سری U به هیچ عنوان نرو، مکبوک ایر و سرفیس و … اینا همشون ضعیف هستن، حتی قوی ترین مدلشون( منظورم واسه کار منو شماست)
یکم صبر کن مدل های جدید ایسوس و بقیه برندها وارد بازار بشن و بعد بر حسب نیازت انتخاب کن و خرید کن( اینم بگم اگر پول زیادی دادنم برای لپتاپ قوی عاقلانه نیست زیاد)
شما مشخصات رم بین ۸ تا ۱۲ و گرفیک از مدل های ۸۶۰m و یا ۹۶۰m کاملا کارتو راه میندازه تا چند سال و من توصیه میکنم سراغ سری های ۸۵۰ و ۹۵۰ و همینطور ۸۷۰ و ۹۷۰ در لبپتا ها نرو، سری پایین برای کار ۳d ریاد مناسب نیست و سریع قدیمی میشه و سری بالا هم پول و هزینه ای که میپردازی بصرفه نیست.
درباره هارد هم حتما ssd بذار روی دستگاه در حد ۱۲۸ گیگ هم کافیه چون باید ویندوز و نرم افزاراتو روی این میزان هارد نصب کنی.
بازم سوالی داشتی در خدمتم

EH

دوست عزیز میتونم ایدی تلگرامی چیزی ازتون داشته باشم سوال داشتم؟

M.R.P

من در هیچکدوم از این شبکه ها عضو نیستم متاسفانه و گوشی ای هم که دارم یک گوشی ساده هست.
اگر سوالی داشتی از طریق ایمیل بپرس خوشحال میشم بتونم کمکی کنم
m.r.p0894@gmail.com

pika

جالبه که اینجا فن مایکروسافت و اپل (منظورم فقط آیفون نیست) نداریم یا خیلی خیلی کم داریم که توی همچین پست حساسی بیان واسه همدیگه کری بخونن!
بازم مثل سالای قبل بهترین تبلت دنیا میشه , اپل هم بره با ipad copy pro حال کنه B-)

mostafasaeedix

میگم تو چرا نمیری زومیت ؟ :bye:
داری تلف میشی اینجا کسی نگاتم نمیکنه :whistle:

pika

اونجا هم هستم
اونیکی هم هستم
راستی کمبود ندارم که بخوام تو چشم باشم :scratch:
پ ن: اپل خراب کرده به من گیر مید؟! :negative: :negative: :negative:

..::SADEQ::..

پس کجایند خدایان ادعا….
بروبچ سونی که نمایشگراتون رو بهترین میدونین…سامسونگیا که همیشه از کیفیت و غلظت دم میزنین….
بیاین دیگه :yahoo:
نمایشگر تبلت زی۴ که زیرشه دیگه…
سامسونگم که کلا داغونه تو نمایشگر تبلت!
تو حوضه اسمارتفون هم که یه لومیا ۸۳۰ میانرده داریم دقت رنگش با توجه به IPS بودنش معرکست..
http://www.phonearena.com/reviews/Nokia-Lumia-830-Review_id3929

این است مایکروسافت!

Ari khan

سامسونگ صفحه نمایش تبلتاش داغونه؟؟؟یادت رفته تب اس از سرفیس پرو۳ بهتر بود؟؟؟؟تب اس۲ هم فک کنم هنوز بررسی نشده….
یه جور نظر ندین که پس فردا از این بهتر اومد نتونین جمعش کنین :negative:

Ari khan

ایولا مایکروسافت :good: نسل قبلی هم صفحه نمایشش عالی بود

Mohammad Reza Ghorbani

مایکروسافت انقدر با اعصاب ما بازی نکن ما قلبمون ضعیفه :heart:

حالا پول خریدشو از کجا بیاریم اخه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com