حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساندار پیچای در آستانه مدیریت؛ برخی اقدامات جدید وی در گوگل

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همانطور که می‌دانید چند وقتی از ایجاد تغییراتی مهم در ساختار شرکت گوگل می‌گذرد. در پی این تغییرات مهم مدیر‌عامل این شرکت نیز تغییر کرد. احتمالا همه شما او را می‌شناسید، کسی که تا چند وقت پیش، هدایت سیستم‌عامل اندروید را بر عهده داشت. حال که ساندار پیچای به‌عنوان مدیرعامل شرکت گوگل انتخاب شده است در ابتدای کار تصمیم گرفته است تا چند حرکت جدید را آعاز کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بعد از اینکه پیچای به عنوان مدیرعامل گوگل انتخاب شده است، او تصمیم گرفته است که Hiroshi Lockheimer را به عنوان مسئول هدایت بخش اندروید، سیستم‌عامل کروم و بخش‌ سرویس کروم‌کست انتخاب کند. Lockheimer برای اولین بار نیست که در گوگل کار می‌کند بلکه او از سال ۲۰۰۶ در این شرکت فعالیت می‌کند.  Phillip Schindler نیز بخش فروش جهانی محصولات گوگل را برعهده دارد. با ایجاد تغییرات کلی در ساختار این شرکت، از این پس بخش‌های جستجو، تبلیغات، سرویس‌های نقشه و دیگر برنامه‌ها در کنار سرویس‌ها و سیستم‌عامل‌های ذکر شده متعلق به گوگل خواهد بود و بخش‌های دیگر مانند Nest، Fiber ، Google X و دیگر بخش‌ها متعلق به شرکت آلفابت خواهد بود و دیگر به صورت مستقل با تیمی جداگانه وارد کار خواهند شد. این اقدامات شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر بیایند اما احتمالا نتایج مثبتی در انتظار هردو شرکت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما این اقدام گوگل را چگونه برآورد می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Pichai-makes-his-first-personnel-moves-as-Google-CEO_id74581″ target=”blank” background=”#04c076″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs