حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برنامه دارد که به صنعت خودروهای خودران(Self-Drivung) وارد شود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ممکن است به زودی سامسونگ وارد تجارت خودروهای خودران (Self-Drivung) شود اما نه به صورتی که فکر می‌کنید. این غول تکنولوژی کره‌ای طرحی را ارائه اعلام کرده که یک تیم را برای توسعه بخش‌هایی از خودروهای شرکت‌های دیگر تشکیل می‌دهد. این بخش اتوماسیونی از دیگر بخش‌های تجاری سامسونگ مجزا است و بر  تولید اجزایی که درون خودروهای سلف-درایو به کاربرده می‌شود متمرکز خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خبر منتشر شده توضیح می‌دهد که این بخش بر سیستم سرگرمی، موقعیت یاب ماهواره‌ای و دیگر اجزای مستقل خودرو متمرکز خواهد شد.

این اولین اعلان عمومی این شرکت مبنی بر علاقه به حضور در بازار خودروهای خودران است. البته در زندگی آینده ما تکنولوژی موبایل نقش عمده‌ای دارد و سامسونگ می‌خواهد که در این مسیر پیشرو باشد. سال‌هاست سامسونگ برای برخی شرکت‌های دیگر، قطعات گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. صفحه نمایش، پردازنده ، باتری و هرچه که با این صنعت مرتبط باشد را سامسونگ در اختیار دارد، بنابراین نباید مسئله‌ای عجیب باشد که این شرکت تلاش کند در بازار خودروهای هوشمند هم دستی داشته باشد. طبق مقاله‌ای از Engadget این حرکت سامسونگ به سوی تجارت خودروهای خودروهای بدون راننده، این فرصت را برایش به وجود می‌آورد که با احتیاط وارد ساخت این نوع خودروها شود تا اینکه بخواهد یک‌باره سر از این بازار درآورد. آیا هدف نهایی سامسونگ ساخت خودروهای خودران است؟


[su_button url=”http://www.androidauthority.com/samsung-entering-self-driving-car-industry-660903/” target=”blank” background=”#04c571″]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin Technology fannn

به ما که مربوط نمیشه چون فعلا که از اینا نیومده توی ایران و تصور نمیکنم که به این زودیا هم بیاد 🙂
ولی خب امیدوارم بتونه از این صنعت کسب درآمد کنه و بیشتر پیشرفت کنه
هرچند که هیچ علاقه ای به این ماشینا ندارم و ترجیح میدم تا ده سال دیگه هم از رانندگی خودم با یه ماشین روون لذت ببرم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی