حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Gear A: دارای صفحه ای گرد و چرخشی ؟

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در چند روز گذشته، انواع و اقسام شایعات پیرامون ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ، منتسب به Gear A را شاهد بودیم. ساعتی که انتظار می‌رود در کنار دوگوشی جدید این شرکت یعنی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 plus رونمایی شود. با ترنجی همراه باشید.

زمان این رونمایی نیز همانطور که میدانید،۱۳ آگوست یا ۲۲ مرداد ماه است. با تکیه بر اظهارات سامسونگ می‌توان گفت ساعت هوشمند Gear A از صفحه ای گرد برخوردار بوده و همچنین رابط کاربری جدید سیستم عامل تایزن مخصوص ساعت‌های هوشمند را نیز داراست.

امروز سامسونگ به طور غیر مستقیم یکی از جزییات جالب این ساعت را که قبلاً شایعه شده بود، تأیید کرد. ما در مورد داشتن صفحهٔ مدور چرخشی (بعضی آن را حلقهٔ چرخشی می‌نامند) صحبت می‌کنیم!، صفحه ای که می‌توان از آن درچرخش بین برنامه‌های باز نیز استفاده کرد.

سامسونگ اطلاعاتی را در اجلاس سران توسعه دهندگان ۲۰۱۵ تایزن که در هند واقع بود را لو داد. گرچه که شماره گیری چرخشی بخشی از مشخصات Gear A، همچنین هیچ ساعت هوشمند دیگری نیست. اما این ویژگی یکی از روش‌های کنترل کردن ورژن ۲٫۳٫۱ سیستم عامل متن باز سامسونگ یعنی تایزن است. این ویژگی سخت افزاری در واقع شما را با سوییچ نرم تری بین برنامه‌ها آشنا می‌سازد. اگر چنین باشد، شماره گیری چرخشی می‌تواند یک ویژگی، مظاف بر چرخش بین برنامه‌ها در Gear A باشد.

همچنین سامسونگ هنوز هیچ یک از مشخصات سخت افزاری منتسب به این ساعت هوشمند از جمله پردازنده دو هسته ای اگزینوس،۷۶۸ مگابایت رم،۴ گیگابایت حافظه داخلی،باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی،صفحه ۳۶۰ در ۳۶۰،بلوتوث،وای فای و همچنین قابلیت اتصال ۲G را تایید نکرده است.البته طبق گزارشی از وال استریت ژورنال میتوان گفت که Gear A دستگاهی با قابلیت Samsung Pay است.

به نظر می‌رسد که رقیبی شایسته برای Apple Watch در راه است. به هر حال باید تا زمان رونمایی از این ساعت هوشمند در کنار دو گوشی دیگر سامسونگ صبر کنیم.

نظر شما چیست ؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-confirms-rotating-bezel-ring-for-the-Gear-A–Orbis-smartwatch_id72157″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

امیدواریم هرچی هست نیازای خریداراشو برآورده کنه :good:

Amir Sepehr Ghasedi

دوستان عزیز سامسونگی پیج خودشونو در اینستاگرام فالو کنن.
SAMSUNG_FANS_OF_IRAN
ممنون

pika

samsung fans of Iran :wacko:
طرفدارانِ سامسونگیِ ایران؟!؟ :wacko: :wacko:
Iranian fans of samsung درست تر نیست؟ طرفداران ایرانی سامسونگ؟

Alirezamaj

چقدر خوب از ساعت های گرد بیشتر خوشم میاد. :good: :good: :heart: :yahoo: 🙂

YotaByte

به نظر می‌رسد که رقیبی شایسته برای ***********Aplee watch********* در راه است.
اصلاح کنید لطفا :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....