حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی Folder 2 در عکس‌های باکیفیت لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی بسیاری از ما مدت‌ها از آخرین باری که یک گوشی تاشو دیده‌ایم گذشته است اما سامسونگ ناگهان دوباره به سراغ تولید این گوشی‌ها رفته است. در چند ماه گذشته مدارک بسیاری از اینکه سامسونگ در حال تولید نسل جدیدی از گوشی‌های تاشوی خود است به دست ما رسید، از امتیاز بنچمارک GFXBench گرفته تا تأییدیه TENNA همه حاکی از قطعی بودن تولید این گوشی توسط سامسونگ بود. درحالی‌که چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی Folder 2 پخش شد حالا امروز تصاویر باکیفیت‌تری از خود این محصول از چین رسیده‌اند.

برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید

حالا دیگر با این عکس‌های تبلیغاتی و عکس‌های استفاده اولیه از این گوشی به نظر نمی‌رسد فاصله‌ی چندانی با معرفی رسمی سامسونگ گلکسی Folder 2 داشته باشیم. بر اساس اطلاعات ما این محصول صفحه‌ای ۳٫۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ خواهد داشت؛ به‌علاوه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز قلب تپنده‌ی این گوشی بوده و ۲ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم برای تاشوی جدید سامسونگ تدارک دیده‌شده همچنین انرژی موردنیاز تمامی این بخش‌ها از یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود و نهایتاً با اندروید ۶ به‌صورت پیش‌فرض به بازار عرضه خواهد شد.

در مورد قیمت هم با توجه به قیمت مدل قبلی آن که معادل ۲۵۰ دلار بوده می‌توان حدس زد این مدل جدید هم با قیمتی حدوداً مشابه به فروش خواهد رسید. ازآنجایی‌که اولین سری گلکسی Folder بیرون از آسیا عرضه نشد در مورد این مدل جدید هم انتظار نداریم راهی به خارج از این حوزه داشته باشد.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که Folder 2 را در ایران هم عرضه کند آیا حاضرید از خریداران آن باشید؟ با تماشای عکس‌های جدید این محصول در ادامه می‌توانید بیشتر در مورد سؤال فکر کنید.

Capture.JPG2 Capture Capture.JPG4 Capture.JPG5

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Gold-Samsung-Galaxy-Folder-2-leaked-in-high-quality-images_id84719″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nokia.king

از گوشی های تاشو خیلی خوشم میاد

Shahspik

شما که کلا هرچی سامسونگ بزنه خوشت میاد 😐

Nokia.king

ال جی وی ۱۰&v20 . موتورولا دروید . آیفون ۵s . سونی z3+ . . این گوش های مورد علاقمه بجز سامسونگ البته زمانی که نوکیا اولین پرچمدارش رو بده برای همیشه کوچ میکنم به نوکیا باز

Shahspik

دقیقا منم منتظر پرچمدار نوکیام :heart:

Ramin 8890 gamer

ویرون بهتره
فک کن… یه گوشی تاشو که کلِ پرچمدارارو میخوابونه 🙂

B.chalton

بیاد ایران یکی ازش میگیرم،هم خوشگل هم کاربردی،گوشیهای تاشو یه چیز دیگه ان.

mohsenTR

اصلا از گوشی تاشو خوشم نمیاد…
البته سلیقه شخصی منه

ehsan007

من بیشتر از گوشی تاشو از گوشی کشویی خوشم چون هماهنگ ترن (و از نظر شخصی خودم زیباترن)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش