حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی C9 گواهینامه TENNA را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

سامسونگ گلکسی C9 که پیش‌تر در آمریکا گواهینامه FCC را دریافت کرده بود امروز موفق به دریافت گواهینامه TENNA نیز شد که درواقع مترادف با همان گواهینامه FCC آمریکا در کشور چین است؛ اما برخلاف آن اطلاعات بسیار بیشتری درباره این محصول جدید سامسونگ توسط TENNA منتشرشده که علاوه بر مشخصات فنی شامل تصاویر این دستگاه نیز می‌شوند. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی C9 با شماره مدل SM-C9000 سرگروه سری C سامسونگ به‌حساب می‌آید که از دیگر اعضای این خانواده می‌توان سامسونگ گلکسی C5 و گلکسی C7 را نام برد. مشخصات فنی C9 نشان می‌دهد این محصول از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره خواهد برد و قلب این گوشی را چیپست پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ تشکیل می‌دهند.

 اطلاعات فاش شده نشان‌دهنده‌ی مدلی هستند که از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره است و همچنین درگاه کارت حافظه هم برای آنان که به فضای بیشتری نیاز دارند در نظر گرفته‌شده؛ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی برای این محصول تدارک دیده شده اما جالب‌تر از آن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که به‌عنوان دوربین سلفی در پنل جلویی بکار گرفته‌شده است. اندروید نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه خواهد بود و تنها ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد اما وزن آن کمی سنگین و حدود ۱۸۵ گرم است؛ علاوه بر تمام این‌ها این دستگاه در رنگ طلایی نیز موجود خواهد بود.

نکته جالب دیگر در مورد گلکسی C9 نیز طراحی آنتن در پنل پشتی است، شبیه به چیزی که قبل‌تر در Oppo R9 مشاهده کردیم، مطمئناً از طراحی قدیمی و زشتی که مدت‌ها به‌عنوان آنتن در پشت‌گوشی‌ها قرار می‌گرفتند چشم‌نوازتر است؛ به‌علاوه بر اساس گزارش‌ها این طراحی جدید باعث می‌شود که دست کاربر تداخلی در قدرت انتقال سیگنال به وجود نیاورد.

تصاویر منتشرشده توسط TENNA را تماشا کنید و به ما بگویید نظر شما درباره این محصول جدید سامسونگ چیست؟

۳ ۲ ۱

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C9-SM-C9000-is-certified-by-TENAA-picture-reveals-slot-antenna-design_id86608″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehrdad_ma

ترنجی اون دیدگاه قبلیت در مورد خطوط تو حلقم .
برات بگم اون خطوط اصلا انتن نیست
اون خصوط بدنه رو به سه قسمت تقسیم میکنن
و قسمت های فلزی بالای خط ، بدنه اصلی ، و تکه پایینی میشن و کل بدنه میشن سه تا آنتن پرقدرت .

نو آوری باشه کل آنتنها رو یکی کنه و بدنه بدون خط بشه ( که فعلا بعیده )
الان سامسونگ ابتکارش اونه خط پلاستیکی رو راه راه کرده ؟

Noting

داداش چیزی نمیدونی الکی حرف نزن.

Samsung

داداش چیزی نمیدونی الکی نظر نده

Hika

یعنی حرف مفت زدن که کنتمر نمیمدازه اینا دیگه زدن توفاز چرند گفتن مردک تو‌چه میدونی خطذ آنتن چیه اصن تو گربه کدوم کاهدونی ؟ اصن تو خر کی باشی به تو چه کی چی میزنه

different.boy

ذن فون ۳ دلوکس اولین گوشی دنیاست که خطوط آنتنش پیدا نیست.زیر یک لایه رنگ بردن اصلا هم معلوم نیست.این سه خط هم خطوط آنتن هست.همونطور که اوپو آر ۹ اس هم همینطوری طراحی کرده خطوط آنتنشو.

دوستان کسی خاست بیاد گروه شیا توی تلگرام

mi_iran

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش