حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) با نمایشگر ۶ اینچی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۶۲۰ معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) عضو جدیدی از خانواده Galaxy A خواهد بود که همراه با مدل های Galaxy A 2016 به بازار عرضه می شود اما هنوز مشخصات و معرفی رسمی را از آن شاهد نیستیم. طبق اسناد و تصاویر لو رفته به نظر می رسد تا ساعت و یا نهایتا تا چند روز آتی باید منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه باشیم، هر چند با توجه به مشخصات کلی آن، می توان گفت که فقط در بازار چین عرضه می شود، البته این یک حدس است. علاوه بر آن در معرفی جهانی سری Galaxy A 2016 جایی نداشت. در ادامه با ترنجی باشید تا تصاویر لو رفته از این دستگاه و مشخصات احتمالی آن را با هم ببینیم.

Galaxy A9

همانطور که می بینید، دستگاه بزرگ با رنگ صورتی-طلایی (Pink-Gold) گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) است. دستگاهی با دوربین سلفی ۸ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در خود جا داده است، با این حجم از باتری در صورت ارایه شدن اندروید ۶ برای این دستگاه (که زیاد هم بعید نیست) می توانید از آن به عنوان یک پاوربانک استفاده کنید! نمایشگر ۶ اینچی از نوع سوپرامولد و رزلوشن FHD آن می تواند برای عاشقان بازی و وبگردی بسیار دلچسب ظاهر شود. دوربین عقب دارای f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است و از ژست های حرکتی و سلفی ها عریض هم پشتیبانی می کند، چیزی شبیه به مواردی که در گلکسی A 2016 معرفی شدند.

Galaxy A9 (4)Galaxy A9 (3)

از نظر پردازشی باید گفت این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۶۲۰ شرکت کوالکام است که یک پردازنده ۸ هسته ای با پشتیبانی از فناوری big.LITTLE شرکت ARM است. پردازنده مرکزی دارای دو شاخه ۴ هسته ای به فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و از نوع Cortex A72 و ۴ هسته از نوع Cortex A53 است. پردازنده گرافیکی اما از نوع Adreno 510 خواهد بود. این پردازنده دارای مودمی با پشتیبانی از LTE Cat.7 است. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است، حافظه رم ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

Galaxy A9 (5)

همانطور که مشخص است نوع طراحی گلکسی آ ۹ (Galaxy A9) شباهت زیادی به سری Galaxy A 2016 دارد، در حقیقت جزئی از همین طراحی است و طراحی ترکیبی از شیشه و فلز را در خود دارد. قابلیت های دوست داشتنی شارژ سریع و حسگر اثرانگشت جدید سامسونگ هم برای گلکسی A9 در نظر گرفته شده است. با حضور حسگر اثرانگشت شما می توانید از این دستگاه برای پرداخت های خود هم استفاده کنید.

Galaxy A9 (6)

این بخشی از مشخصات گلکسی A9 بود که لو رفته و به نظر برای شناخت کامل آن کافی بود. نظر شما درباره این غول ۶ اینچی چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a9_revealed_with_a_6_screen_and_4000_mah_battery-news-15505.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

اوه اوه عجب چیز خفنی :yahoo:
تبلیغاتشو میگم B-) :heart:

just samsung

ایول به این میگن یه میان رده درست حسابی B-)

Ari khan

به جز سایزش بقیه اش خیلی خوبه :yes:
مخصوصا باتریش :wacko:

Sajjad

فقط رو نوت ۵ زورت میومد باتری بزرگ بزاری؟

Mohamad

اقای عطایی من چند مدت منتظر نوت۵ بودم بعدم که اومد ۶۴ گیگ دوسیم نتونستم پیداکنم ولی حالا دیگه فقط بخاطر باطریش از خریدش منصرف شدم چون خیلیا گفتن وقتی اینترنت ۴g باشه و وبگردی کنی دوام عالی نداره کاش سامسونگ مثل a5 ضخامتو یکم بیشتر میکرد وباطری بزرگتری میذاشت که دوربینم خیلی بیرون زده نمیبود
ولی خوب همین الانشم نوت۵ ازهرنظر واقعا عالیست

Sajjad

بله دلیل اصلیشم فک کنم قلم و دیجیتایزر باشه که فضای زیادی میگیرن ولی باز تابلوئه کمه چون اج پلاس با قطر ۶.۹ همونقدر باتری داره.
وقتی نوت ۶ رو باتری غول پیکر زد این حرفو یادت میارم

HiKa

بیاد ایران ۲ ملیون قیمت میخوره 😐
سری a سامسونگ گوشی های خیلی خوبی هستن اما مشکلشون قیمت های عجیبشون هستن! طوری که با پرچمدار قیمتشون یکی میشه 😐

Mohamad

واقعا ازهرنظر سری Aسامسونگ عالی هستندبراهرسلیقه ای خوبن مخصوصا سری ۲۰۱۶
فقط مشکل قیمتشونه اگه قیمت گذاری خوبی داشته باشن

SONY 1946

به عنوان پاور بانک استفاده کنیم :wacko: :wacko: :wacko: :scratch:

Ali

مثل زد۵ پریمیوم

Mohamad

دوست عزیز باطری زد ۵ پرمیوم خودشو نمیتونه جواب بده چه برسه به گوشیه دیگه ای

Ali

خودم و خودش فهمیدیم چی گفتیم 🙂
البته با احترام به سونی و فن های محترمش نه ترول ها

Mohamad

دوستان این پردازنده اسنپ ۶۲۰ چندنانومتریست؟وایا این پردازنده مصرفش چطوره نسبت به سایر پردازنده ها؟
ضمنا ازقرار معلوم سامسونگ امسال روی تمام گوشیا داره باطریای خیلی بهتری میذاره باشارژسریع که دیگه واقعا ازلحاظ باطری دیگه خیال ادم راحت میشه

Ali

https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/620

۲۸نانومتر..درمورد مصرفش اطلاعات زیادی وجود نداره (یا من اطلاعی ندارم)بهتره صبر کنیم و روی گوشی های آینده ببینیم

mehrdadi

روی گوشی galaxy a8 هم اسنپ ۶۲۰ هست.تازه آ۸ دو گیگ رمشه ولی این که سه گیگ رم داره.بنچمارکش روی آ۸ قابل قبوله و مصرف باطری کمی داره به طوری که یادتون باشه باطریش ۹۳ ساعت دوام داشت.تازگیا آ۸ گرفتم،گوشیه بامزه ایه :yes:

sinamirzaii

۴۰۰۰هزار؟؟؟! :wacko: :wacko: پاور بانک؟؟! :wacko: :wacko: به قول دوستمون فقط زورت میومد برای نوت۵ باتری بزرگتری بذاری؟؟
ولی خارج از شوخی عجب گوشی قدرتمندی هست فکر کنم سامسونگ یادش رفته اینا میانرده هستن نه پرچمدار چون قیمتش که در حد پرچمدارش اس۶ هست تو ایران و پردازش هم اگر مساوی نباشه خیلی اختلاف کمی داره با اس۶….باتریش :yahoo: :wacko:

Aryan.e.m

۴۰۰۰؟؟؟
مگه جنگه؟؟؟ :wacko: :wacko:
(در کل گوشی خوبی هست)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)