حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نیز در راه جدید اپل قدم برداشت؛ عرضه اقساطی گوشی ها

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

در طی مراسم معرفی ایفون های جدید با سیاست جدید اپل در عرضه گوشی ها به صورت اقساطی روبرو شدیم که بسیار برایمان جالب و دلنشین بود. البته بسیار دور از انتظار نبود که بعد از این اتفاق شرکت های رقیب هم به این روش روی بیاورند که در صدر آن ها نام سامسونگ به چشم می خورد. سامسونگ برای تقلید دوباره از اپل تصمیم گرفته تا برای کاربران ایالات متحده آمریکا طرحی را اجرایی کند تا مردم این کشور بتوانند به صورت اقساطی گلکسی های این شرکت را تهیه کنند.

در سال های گذشته برای تهیه تلفن هوشمند دو راه وجود داشت. راه اول تهیه تلفن به صورت آنلاک شده و بدون قرار داد بود و راه دوم تهیه گوشی به کمک قرارداد دوساله و پرداخت پیش پرداخت به همراه پرداخت مبلغی ماهانه بود که اپل با معرفی طرح iphone Replacment Program راه سومی جلوی پای کاربران قرار می‌دهد تا همگان بتوانند به جای خرید آیفون از اپراتورها، آیفونی آنلاک شده را طی قراردادی دوساله از خود اپل بخرند. مشترکین این طرح می‌توانند با پرداخت ۳۲ دلار در ماه صاحب یک آیفون شوند. لازم به ذکر است که با کمک این طرح با معرفی شدن آیفون های جدید تر می‌توان گوشی خود را با نمونه های جدید تر آیفون جایگزین کرد. با وجود این که از این تصمیم سامسونگ باخبریم، از جزییات آن هیچ اطلاعی نداریم. در هر صورت این طرح فقط در ایالات متحده آمریکا کارا است و ممکن است در ماه های آینده در کشور های اروپایی نیز اجرایی شود اما این طرح برای ما زمانی ارزشمند می شود که بتوان از این طرح عالی در ایران نیز استفاده کرد. نظرات خود را درباره این مطلب با ما در میان بگزارید.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/09/21/samsung-plans-to-follow-apples-lead-again-offer-smartphone-financing-program” target=”blank” background=”#159f84″]Apple Insider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa Javidi

ای بابا
اینجا ایرانه
هعیی
کی میشه ماهم اینجا مثل ادم از تکنولوژی استفاده کنیم
دلار هزار تومن
اقساط
اینترنت توپ نامحدود
گارانتی جوابگو
خرید مستقیم از امازون و استفاده از تخفیف های معرکش
فک کنم وقتشه بیدار شم برم نتمو شارژ کنم

حبیب

واکنش من به این خبر؛
فقط غبطه،فقط حسرت!

Samsung--Electronics

نظرات خود را درباره این مطلب با ما در میان بگزارید.
خب نظری موند که بگیم ؟ خودتون گفتید که : “اما این طرح برای ما زمانی ارزشمند می شود که بتوان از این طرح عالی در ایران نیز استفاده کرد.”
من دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی امروز تلویزیون هم دوباره در مورد فعال نشدن سیم کارت تو گوشی های قاچاق تذکر داد!!! 😥 😥 😥
نمی گن یکی اشتباهی به efs گوشیش آسیب بزنه و مجبور شه imei عوض کنه چه اتفاقی میفته؟؟؟؟؟

Samsung--Electronics

۳ دقایق و ۳۰ ثانیه ها وقت دارم تا نظرم رو ویرایش کنم :whistle: :whistle: :whistle: :wacko: :whistle:
ترنجی یکم رو ادبیاتت کار کن 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 :mail: :mail: :whistle: :rose: :rose: :heart:

احمد

سامسونگ اخه چرا؟تو با این کارات خودتو کوچیک میکنی هر چند من عاشقتم

Samsung--Electronics

واسه چی کوچیک کنه خودشه رو
طرح به این خوبی :yahoo: :yahoo:
بده گوشی قسطی بهمون بدن؟؟؟؟ مثل طرح اپل
طرح اپل عالی هست البته پول یه گوشی برای ما زیاده. برای اونا چیزی نیست

Rhasta

بخاطر این ک از رقابت با اپل عقب نمونه باید این کار رو کنه
در صورتی ک برا ما فرقی نداره

احمد

دوستان سامی باید خودش خلاق باشه نه اینکه طرح یکی دیگه رو کپی کنه

just samsung

مگه اپل با این کار خودشو کوچیک‌کرده ؟؟!!!!! الان صدها شرکت هستند که محصولاتشون رو قسطی میدن اونا کوچیک‌شدن ؟؟!! چرا سعی نمکنید به همه چیز با دید حرفه ای نگاه کنید ؟ بجای اینکه این جور نظر بذارید که بیشتر جنبه ضد ساکسونگی شما رو میرسونه .استقبال میکردید از این طرح چون ما مصرف کننده هستیم نه سهام دار شرکت سعی کنید همیشه از دیدگاه مصرف کننده نگاه کنید . این اسمش رقابته . وقتی جایی انحصار نباشه رقابت شکل میگیره و این بنفع مصرف کننده هاست ‌ . وقتی اپل بیاد گوشی قسطی بده مطمعنن سامسونگ و شرکتهای رقیی هم همین کارو‌میکنن تا خدمات برابری به مشتری هاشون بدن و این تقلید نیست وظیفه است . بعنوان یه فن سامسونگ وقتی ببینم اپل گوشی قسطی میده منم از شرکت مورد علاقم همین انتظار رو دارم .

iamalij

یعنی میخوام بدونم اپل فروش اقساطی رو اختراع کرده ؟ که میگید از اپل کپی کرده . ؟

احمد

اختراع نکرده عزیزم ولی تا دید اپل این طرحو اجرا کرد زود دس به کار شد.چرا اون وقتی که پرچمداراشو معرفی کرد این کارو نکرد؟منتظر اپل بود؟در ضمن من طرفدار اپل و سامی هستم و این کامنتو بخاطر این گذاشتم :rose: :rose: :rose:

Samsung--Electronics

:rose: :rose: :rose:

just samsung

دیر و زود نداره براساس شرایط بازار باید شرایطش رو تغییر بده . توقع داری اپل بیاد گوشی قسطی بده بعد طرفدارای سامسونگ همچین خدماتی رو از شرکت نمیخان ؟؟؟ اگه اول سامسونگ فروش اقساطی رو شروع میکرد و بعد اپل هم همینکارو میکرد شما همین حرفو میزدید؟؟ اپل هم مطمعنن فروش ایفون سیکس رو تجربه نخواهد کرد و به این روش میخاد فروشش رو تضمین کنه . فروش اقساطی که دیگه روش جدیدی نیست که میگید اپل خلاقه . همه شرکتها گوشی قسطی میفروشن . الان قبل از اپل شرکت glx هم داشت گوشی قسطی میفروخت ایا اپل ازش تقلید کرده ؟

Navid

توایران نه به فروشنده نیسه اطنینان کرد نه خریدار همچین طرحی تو ایران. بزاره کلی ضرر.میکته ملت میگیرن و بیخیال اقساط میشن

raminrx7

من دانشجو ترم اخر مدیریت صنعتی هستم
والا زیاد گفتم که تقلید صحیح و بجا که باعث سود اوری میشه خوبه.حتی میتونه جا رو برای نو اوری هم باز کنه!(البته اگه بخواهیم بفهمیم و تعصب بیجای ایرانی کورمون نکنه)
تا اونجایی که میدونم تقلید های دنیای موبایل فقط به نفع مشتری هست !
یه مسئله دیگه هم اینه که دوستان میگن چرا فلان برند زیاد گوشی میده بیرون! که باید توضیح داد متنوع بودن با زیاد بودن فرق داره! البته دیگه زیادی میشه بخوام بیشتر توضیح بدم
متشکرم :rose:

peshawa

نویسنده یه جوری نوشته انگار روشهای بازار یابی هم، پتنتهای مزخرفن که باهاش پاچه ی سامسونگ رو گرفتن.

raminrx7

اقای مدیر سایت میشه بگین چرا اون نظری که من در پاسخ به اون،این کامنت رو گذاشتم حذف شد؟؟؟؟
بجاش یه بچه مدرسه ای میاد از هر لفظی بخواد استفاده میکنه نظرش حذف نمیشه؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....