حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ دعوتنامه‌های خود برای کنفرانس مطبوعاتی IFA 2016 را ارسال کرد

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | مطالب ترنجی

ایفا (IFA)، رویداد نمایشگاهی بزرگی است که هر ساله در ماه شهریور در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود. بیشتر گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر فناوری‌های جدید که در پاییز عرضه می‌شوند، همه در این رویداد معرفی می‌شوند. سامسونگ نیز مدل‌های جدید گلکسی نوت خود را در ایفا معرفی می‌کرد اما از سال گذشته، این شرکت دستگاه‌های جدید خود را قبل از این رویداد معرفی می‌کند. با این‌حال، سامسونگ در رویداد ایفا، کنفرانس مطبوعاتی خود را برای معرفی محصولات دیگری برگزار می‌کند. به‌تازگی این شرکت، دعوتنامه‌های خود برای کنفرانس مطبوعاتی در ایفا ۲۰۱۶ را ارسال کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در واقع همه‌ی کنفرانس‌های مطبوعاتی در ایفا، قبل از این‌که این رویداد شروع شود، در محل آن برگزار می‌شوند. پیش از این، شرکت‌های سونی، هواوی، ایسر و شرکت‌های دیگر که در برلین حضور دارند و رویدادهایی را برگزار می‌کنند، دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده بودند. در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور)، سامسونگ کنفرانس مطبوعاتی خود را از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد کرد. این یک کنفرانس بسیار کوتاه است و به احتمال زیاد، شاهد رونمایی از دستگاه‌های زیادی نخواهیم بود.

این کنفرانس، در واقع برای رونمایی از یک ساعت‌هوشمند جدید نیز خواهد بود و به احتمال زیاد گیر اس ۳ جدید در آن معرفی خواهد شد. سال گذشته، سامسونگ از گیر اس ۲ در ایفا رونمایی کرد؛ پیش از آن در رویداد معرفی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، این ساعت‌هوشمند از سوی سامسونگ در ماه آگوست به‌نمایش گذاشته شده بود. با این‌حال، معرفی ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گیر اس ۳ در ایفا، جای تعجبی ندارد و باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم. تاکنون، شاهد انتشار شایعه‌های زیادی از گیر اس ۳ سامسونگ بودیم.

گیر اس ۲، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ بود و سامسونگ نیز این توانایی را به گیر اس ۲ داد تا بتواند با هر دستگاه اندرویدی کار کند و تنها برای استفاده با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ محدود نشود. این ساعت‌هوشمند،‌ هنوز از سیستم‌عامل تایزن، به‌جای اندروید وِر استفاده می‌کرد و انتظار می‌رود که گیر اس ۳ نیز به استفاده از این سیستم‌عامل ادامه دهد. باید تا معرفی این دستگاه در ۱۱ شهریور صبر کنیم و ببینیم که سامسونگ در کنار معرفی ساعت‌هوشمند جدید خود، چه سورپرایزهای دیگری را برای معرفی در رویداد ایفا آماده کرده است. این کنفرانس مطبوعاتی به احتمال زیاد به‌طور زنده پخش خواهد شد و کاربران نیز می‌توانند آن را تماشا کنند.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/samsung-sends-invites-ifa-2016-press-conference.html”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

عااااااالی ! مثه همیشه زنده میبینمش چ لذتی خواهد داشت مطمئنم ک چیزایه مشتی تو چنته داره :heart: :heart:

Oscar c.

با یوتیوب آیا؟

SAMSUNG _ The Best Brand

بله با یوتیوب معمولا با کیفیت HD گهگاهی هم FullHD.

amir moradkhan

مدتهاست منتظر یک‌تبلت نوت دار هستیم از سامی

Mosayeb_s

با سلام
اینم تست نسخه اکسینوس نوت ۷ در مقابل ایفون ۶اس(چون کانال مال هنده پس نسخه اکسینوس هست)

https://youtu.be/cX3GANN494w

از مدیران سایت میخوام اینو هم قرار بدن که بازم به تفاوت های اکسینوس و اسنپدراگون پی ببرن دوستان

سینا عطایی

از خوانندگان عزیز سایت می خوایم که اخبار سایت رو درست بخونن و خبری که دیروز عصر در سایت ما منتشر شده رو دوباره درخواست انتشار ندن 🙂
https://toranji.ir/%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-7-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-6-%d8%a7%d8%b3/
درباره اینکه حتما اگزینوس هست یا نه هم هنوز شک هست

Mosayeb_s

اقای عطایی
این لینکی که گذاشتم مربوط به دیروز نیست یه ویدئو جدید هست لطفا این رو انتشار بدید
با دیدن این متوجه میشید که نسخه اکسینوس و کوالکام کدومه

JAGUAR

آقای عطایی این فیلم جدیده
https://youtu.be/cX3GANN494w
مقایسه نوت ۷ و آیفون ۶ اس

ali parvaz

۶اس نیست دوست عزیز،۶اس پلاسه
اما لامصب با اینکه از اپل خوشم نمیاد اما کلاسش واقعا کنار نوت۷ یجورایی بالاتره.
خیلی جدی تره.
با اینکه مخالف مقایسه این دو باهم هستم تو تست سرعت چون سیستم عامل هاشون کلا متفاوته اما بازم ایفون۶اس پلاس بهتر از نوت۷بود 😥 :unsure:

kamran jaafari

سامسونگی ها کشتن خودشونو تا بگن که نوت ۷ حرفی واسه گفتن داره که هرکاری میکنن موفق نمیشن
نوت ۷ در مقابل ایفون ۶ اس هیچی نیست
به معنای واقعی کلمه هیچی نیست
من خودم الان اس ۶ سامسونگ دارم اما الکی رگ گردنم واسه برند باد نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی