حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اعلام کرد که هم اکنون یک میلیون کاربر در حال استفاده از گلکسی نوت ۷ سالم هستند

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ، این شرکت کره‌ای در آخرین گزارش خود اطلاعات بیشتری از وضعیت یکی از محبوب‌ترین سری‌های خودش اعلام کرد. در گزارش متتشر شده آمده است که در اروپا ۵۷ درصد از کاربران دستگاه خود را عوض کرده است در صورتی که این رقم در آمریکا برابر است با ۶۰ درصد. در ادامه همراه باشید.

در گزارش جدید این شرکت آمده است که هم اکنون ۱ میلیون کاربر در حال استفاده از نسخه سالم از گلکسی نوت ۷ هستند. از این میزان کاربر، ۱۵۰,۰۰۰ کاربر مربوط به کشور چین خواهد بود.

در ادامه گزارش‌های منتشر شده سامسونگ اشاره کرده است که بعضی از کاربران در مورد گرمای بیش از حد و یا مصرف زیاد باتری گفته‌اند که گویا این مشکل به صورت سخت‌افزاری نیست و با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری برطرف خواهد شد. به زبان دیگر مشکلاتی  که گزارش شده است مربوط به مشکل اصلی باتری نیست. انفجار‌های قبلی ربط مستقیمی به نوع باتری داشت اما در گزارش‌های اخیر نیست.

بخواهیم یک نگاه بی طرفانه داشته باشیم، چه مشکل سخت‌افزاری باشد چه نرم‌افزاری باشد، نسخه‌های زیادی از گلکسی نوت ۷ های جدید هم گویا برای کاربران مشکل ساز خواهند بود. حالا در سری جدید شکل مشکل عوض شده است. در ادامه گفته شده است که فروش مجدد و آغاز کمپین‌های نوت ۷ در اوایل ماه اکتبر در کره جنوبی از سر گرفته خواهد شد. در آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی تا اواخر اکتبر یا اوایل ماه نوامبر به طول خواهد کشید که رسما ضربه بدی به فروش این دستگاه است.

تقریبا ۲٫۵ میلیون گلکسی نوت ۷ در ابتدا آغاز به فروش این دستگاه در میان کاربران فرستاده است و با توجه به آمار خود سامسونگ فعلا تکلیف یک میلیون‌ از آن‌ها معلوم شده است. هر چه روند تعویض بیشتر طول بکشد به نظر ما اشتیاق کاربران به خرید کمتر می‌شود و بیشتر منتظر اس ۸ خواهند بود.

در نهایت باید اشاره کنیم که یک عجله و رونمایی زودهنگام از دستگاهی به این خوبی، ضربه‌ای زده است که امیدواریم در نسل‌های بعدی جبران شود. نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-announces-1-million-customers-are-now-using-safe-Galaxy-Note-7-units_id85974″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mainuser

وای که اکه این اتفاق پیش نمیومد سامسونگ با نوت ۷ رکورد میزد.
الان روزی ۱۰۰۰ بار میگه کاش عجله نمیکردم. کاش دقت میکردم. کاش زمان به عقب برگرده و …
خدایی خیلی دلم سوخت براش. هر طور حساب میکنی حقش این نبود.

Mahdi.ak

در خبرا توی امریکا یک ماشین لباس شویی سامسونگ از هم پاشیده ! میگه خوشبختانه کسی اسیب ندیده !
جدا چی میده دست مردم یا جدیدا مهندسی از داعش استخدام کرده؟

Kamix1353

همین یک میلیون یک سوم کل فروش برند بوووق هست.
فعلا حسگر عنبیه و صحفه ایی که از hdr پشتیبانی میکنه برای آرزوهای آینده تون بس هست.
یه چیزی هم خارج از این داستانها.
اینکه تو این چند وقته مرتبا از کلمه داعش استفاده میشه معلومه بد جور از داعش میترسن کسانی که معمولا تو سایتها میچرخند.ممکنه به خاطره سن و سالتون باشه.لولو خور خوره هستش براتون.کلا مثالتون شده داعش.یکم تنوع بدید به دلقک بازیتون.

Mahdi.ak

خوب یکی از قابلیت ها از قلم انداختی قابلیت انفجار
راستی من به کسی توهین نکردم کسی که توهبن میکنه طبیعتا کم میاره که توهین میکنه
راستی قابلیت انفجار هم ارزوی ماست با ترکیدن نوت ها شماها بودید که میگفتید چاخان هست و دروغه
پس اضافی قصه شب برام تعریف نکن.;-)

geek

خدا وکیلی چقدر خوشگله. عکس مطلب عالیه.

Mohamad

کاش زودتر اوضاع نوت ۷ روبراه شه چون واقعا توی امکانات وزیبایی رقیب نداره از همه لحاظ ومن خودم واقعا خواهانش هستم ومیخوام بخرمش

Xerxes

به خاطر نوت چند ماه صبر میکنم،فقط نوت

the matrix

با سلام .
اولا خیلی خوشحالم که ترنجی برگشت امیدوارم روز به روز اوضاع بهتر بشه. همچنین خسته نباشید خدمت تمام نویسنده های زحمت کش

والا من خودم ماه ها هستش منتظر نوتم که بیاد ، حالا هر مقدار بخواد طول بکشه مهم نیست اصلا مقایسش با تمام اسمارت فون ها شوخیه!!
درسته که اتفاق ناخوشایندی بوده اما خوب به نظرم دقت سامسونگ توی تولید بالا میره و فک کنم این به سود مصرفه کننده میشه ( نه فقط سامسونگ تمامی برند ها چون عواقبشو دارند میبینند )

خوشحالیه طرفدارن برند های ورشکسته ژاپنی هم در نوع خودش جالبه ، برای خودشون امار در میارند ( بهترین صفحه نمایش و بهترین دوربین و نمی دونم اولین تولید کننده نمیدونم چیو خلاصه خیلی باحاله برای فان! ) انگار اصلا برای کسی مهمه اصلا فروشش جایگاهی داره توی دنیا.
راستی یادتون نره تنها فروش و اوضاع مالی که میتونه باعث پیشرفت صنعتی بشه. که کلا به هیچ تولید کننده ژاپنی نمیخوره!

Mahdi.ak

بوی سوختگی میدی از ژاپنی ها ????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....