حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از Chromebook Pro همراه با قلم Spen رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، اولترابوک، سامسونگ

شاید واقعا از خودتان بپرسید که هدف از داشتن یک کروم بوک چیست؟ در اصل برای ما که در ایران هستیم شاید کاربرد زیادی نداشته باشد اما اگر فرض کنیم که دسترسی شما به اینترنت همیشگی در عین حال با کیفیت است، پس به راحتی می‌توانید به تمام سرویس‌های ابری گوگل اعتماد کنید و با خیال راحت امور خود را انجام دهید اما در بروزرسانی‌های اخیر این سیستم عامل، امکان نصب اپلیکیشن‌های اندروید اضافه شده است که به مراتب کروم بوک‌ها را با ارزش تر می‌کند. در یک جمله می‌توان گفت، لپ‌تاپ‌هایی ارزان قیمت برای امور اداری ساده! سامسونگ تاکنون کروم بوک های زیادی را معرفی کرده است اما در دستگاهی که امروز معرفی شد، شاهد یک نوآوری هستیم که می‌تواند نشان دهنده فکر سامسونگ برای دیگر دستگاه‌های خودش باشد. در ادامه همراه باشید.

screen-shot-2016-10-15-at-6-28-34-pm

نام این دستگاه Chromebook Pro است و یکی از مهم‌ترین ارکان این دستگاه استفاده از قلم خواهد بود. قلمی که شباهت زیادی به قلم‌های سری نوت دارد و باید بگوییم که همان Spen معروف خواهد بود. ما می توانیم تجربه استفاده از Spen را بر روی یک لپ‌تاپ ۱۲٫۳ اینچی با رزولوشن QHD یا به عبارتی ۲,۴۰۰ در ۱,۶۰۰ پیکسل داشته باشیم. نسبت تصویر در این صفحه نمایش ۳:۲ در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد برای تمام امور اداری از جمله تماشا ویدیو تا تایپ متون کاملا مناسب باشد. بد نیست اشاره کنیم که صفحه‌نمایش از طریق لولا ۳۶۰ درجه می‌توانید دستگاه را به یک تبلت کامل تبدیل کند!

 

Chromebook Pro دارای دو هسته Cortex A72 و چهار هسته A53 است. مقدار رم در نظر گرفته شده در مدل با حافظه ۳۲ گیگابایت برابر با ۴ گیگابایت است که البته از طریق کارت حافظه جانبی می‌توانید آن را ارتقا دهید. استفاده از USB Type-C در بدنه‌ای تمام فلز به وزن ۱٫۰۷۹۵۵ مشخصات اصلی این کروم بوک را کامل خواهد کرد.

pdp_feature_03_01_1920 pdp_feature_03_02_1920

در نهایت باز هم اشاره کنیم که سیستم عامل اصلی دستگاه کروم او اس است که می‌توانید به صورت رسمی اپلیکیشن‌های اندروید را توسط گوگل پلی بر روی آن نصب کنید. در نتیجه این دستگاه ۵۰۰ دلاری واقعا ارزشش را دارد!

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsungs-Chromebook-Pro-is-a-convertible-2-in-1-that-features-an-S-Pen_id86607″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی

بدنه ش خیلی خوشگله
ولی حاشیه صفحه ش رو دوست ندارم زیاده
من هنوز یه کروم بوک رو باهاش کار نکردم ببینم چه کارایی رو میشه روش حساب کرد . مثلا کارای یه دانشجو رو راه میندازه کامل ؟

milad.danesh

۵۰۰ دلار عالیه

SaMsUnG

واقعا فوق العادست و طراحی زیبایی داره.
مشخصات سخت افزاریش هم خوبه.و همین که برنامه های اندروید روش نصب میشه دیگه جای حرفی باقی نمیزاره.

پ.ن:ترول های عزیز لطفا از بامزه بازی زیر این پست خودداری نمایید زیرا تنها سوزش و کم شعوری شما را نشان میدهد.

grimm

تو برو هر وقت سوزش نوت۷ تون تمام شد به دیگران بگو ترول و کم شعور اینقدر هم تربیت خانوادگیت رو ریخت و پاش نکن

Smarter phone

آقا یه سوال
اینا سیم کارت نمیخورن درستن ؟؟
و اینکه آفیس و برنامه های دیگه روش نصب نمیشه کرد ؟؟
این بیشتر کارایی تبلت داره یا لبتاپ ؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....