حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هوآوی واچ مدت زمان طولانی در گوگل استور به فروش نخواهد رسید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

در اوایل سال جاری چند تولیدکننده محصول Android Wear اعلام کردند که برای سال ۲۰۱۶ محصول جدید نخواهند داشت . یکی از این شرکت‌ها هوآوی بود که در کنار ال‌جی و لنوو به اعلام چنین خبری پرداخت. حال به نظر می‌رسد شرکت هوآوی علاوه بر عدم معرفی ساعت‌هوشمند جدید حتی مدل فعلی را بزودی از گوگل‌استور حذف می‌کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

اگر شما به دنبال ساعت‌هوشمند هوآوی واچ هستید نخواهید توانست آن را از گوگل‌استور تهیه کنید و باید سری به دیگر خرده‌فروشی‌ها چون آمازون و برخی دیگر بزنید. البته ساعت‌های‌هوشمند Android Wear دیگری در گوگل‌استور جهت خرید موجود است اما حذف هوآوی برای طرفداران خبر خوبی محسوب نمی‌شود.

از جمله ساعت‌های‌هوشمند موجود در گوگل‌استور باید به Moto 360 سال ۲۰۱۵، Polar M600، Michael Kors Access Dylan & Bradshaw و Nixon Mission اشاره داشت. اگرچه چنین ساعت‌های‌هوشمندی موجود هستند اما هوآوی واچ را باید یکی از برترین‌ها دانست.

مشخص نیست هوآوی برای سال ۲۰۱۷ چه برنامه‌ای دارد اما اخیرا لنوو اعلام داشت که بزودی خبری از ساعت‌هوشمند Moto 360 جدید نخواهد بود. همانطور که ال‌جی نیز در سال جاری به عدم معرفی ساعت‌هوشمند جدیدی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد بازار ساعت‌هوشمند دوران بدی را سپری می‌کند و همین امر موجب شده تا بسیاری از تولید محصول جدید صرف نظر کنند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/huawei-watch-not-available-google-store/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

توی این بخش تایزن خیلی کارا تره
نرم افزارهای اصلی و کار راه انداز هم به اندازه کافی داره
ولی خب توی تعداد کلی نرم افزار به آندروید ویر میبازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH