حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند نامبروان G5، محصولی عالی با قیمتی رقابتی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی چینی نامبروان، یکی از سازندگان بزرگ در بخش اسمارت واچ بوده که به تولید ساعت‌هایی خوش قیمت با طراحی دوست داشتنی،‌ معروف است. تا پیش از این محصولات زیادی از این کمپانی به بازار عرضه شده که برخی چون اسمارت واچ G4 یک ساعت ارزان با امکانات نسبتا زیاد است. حال نامبروان اقدام به عرضه مدل جدیدتر G5 کرده است، محصولی که با بهایی باور نکردنی به دست مشتریان خواهد رسید.  در ادامه همراه باشید.

این ساعت که دارای طراحی گرد و ظاهری اسپرت است، با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به‌خوبی سازگاری داشته و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. G5 از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شده و تمام اطلاعات ورودی‌تان به اسمارت‌فون را نمایش می‌دهد. اگر تماسی گرفته شود آن را بر روی ساعت خودتان می‌بینید و یا پیامک و نوتیفیکیشن شبکه‌های اجتماعی نیز بر رویش به نمایش در می‌آید.

صفحه نمایش لمسی و کاملا گرد G5 دارای وضوخ تصویر ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل بوده و خوانایی آن در محیط‌های پر نور بسیار خوب است. نامبروان بر روی این محصولش از پردازنده MT2502 مدیاتک بهره گرفته و با کمک بلوتوث نسخه ۴ و سنسور ژیروسکوپ، یک محصول کامل را برای کاربرش به ارمغان می‌آورد.

از دیگر امکانات این ساعت می‌توان به استفاده از یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپری و سنسور ضربان قلب اشاره کرد. ضمن آنکه فعالیت‌های روزانه شما همچون قدم زدن یا دویدن را نیز به‌خوبی ثبت کرده و یک دستیار عالی برای ورزشکاران است.

no1 G5-1

 اما قیمت را می‌توان مهم‌ترین بخش در G5 دانست که آن را تبدیل به یک کالای دست یافتنی برای همگان می‌کند. بر طبق اعلام رسمی سازنده، هر کاربری که در روز ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد)‌ اسمارت واچ G5 را خریداری کند، تنها ۱۹.۹۹ دلار (در حدود ۷۰ هزار تومان) خواهد پرداخت. کسانی که از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ آگوست (۲۳ تا ۲۹ مرداد) آن را خریداری نمایند بایستی ۲۹.۹۹ دلار (در حدود ۱۰۵ هزار تومان) بپردازند و این مبلغ برای ۱۰ روز بعدی، به ۳۳.۹۹ دلار رسیده و سرانجام پس از ۳۰ آگوست با قیمت ۳۹.۹۹ دلار (در حدود ۱۴۵ هزار تومان) فروخته خواهد شد.

بدون تردید خرید G5 با مبالغ اولیه و حتی پس از آن، بسیار ارزان بوده و همین امر کمک می‌کند تا هر علاقه‌مند به فناوری بتواند یک ساعت هوشمند را در دستانش داشته باشد. برای خرید این ساعت هوشمند، بایستی از طریق فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد با نامبروان (این صفحه) اقدام به خرید کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....