حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند دایره ای سامسونگ توسط برنامه Gear Manager تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

دو روز پیش، مشخصات لو رفته Gear A یا همان Samsung Orbis را با هم خواندیم. امروز اما وجود این ساعت هوشمند دایره ای سامسونگ توسط برنامه مدیریت گجت های پوشیدنی سامسونگ، یعنی Gear Manager تایید شد. این ساعت هوشمند سامسونگ قرار بود در MWC 2015 و در کنار گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج معرفی شود اما سامسونگ ترجیح داد تا هم متمرکز بر گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج جلو برود و هم زمان بیشتری را برای خلق یک ساعت هوشمند موفق صرف کند، به هر حال رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل، ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است و این بازه حساسی برای سامسونگ به شمار می رود.

gear-manager-620x413در آخرین به روزرسانی Gear manager، سامسونگ علاوه بر آیکون جدید (که در به روزرسانی جدید برنامه های سامسونگ، از جمله pen up، آیکون ها دوباره در این قالب طراجی شده اند.) در آغاز این برنامه می بینیم که در کنار Gear circle ، Gear S و Gear 2، ساعت جدید و دایره ای سامسونگ که احتمالا Gear A نام بگیرد، قرار دارد.

new-gear-manager-1-261x465new-gear-manager-2-261x465همانطور که قبلا هم گفتیم مشخصات سخت افزاری لو رقته از Gear A عبارت است از چیپست اگزینوس ۳۴۷۲ که دارای پردازنده ۲ هسته ای به فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز است، پردازنده ۴ هسته ای Mali-T400 به فرکانس ۴۵۰ مگاهتز است، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۵۰ میلی آمپر باتری! این ساعت از بلوتوث نسخه ۴٫۱ پشتیبانی می کند اما برای راه های ارتباطی دیگر، شاید نسخه های مخصوص دارای Wi Fi و با پشتیبانی از Wi Fi Direct هم عرضه شود. از دیگر حسگر های این ساعت دوار سامسونگ می توان به فشارسنج، ضربان سنج، شتباسنج و GPS اشاره کرد. رابط کاربری این دستگاه نسخه دوباره طراحی شده سیستم عامل تایزن، ویژه ساعتی با نمایشگر دوار است.

سیستم عامل این ساعت هوشمند خاص سامسونگ نسخه اصلاح شده Tizen برای نمایشگر دایره است. به نظر ما دلیل این تصمیم سامسونگ محدودیت های Android Wear برای تولید کننده ها است. همین تایزن بودن این ساعت می تواند امکان پشتیبانی از سیم کارت توسط این ساعت را قوت می بخشد.

تابستان امسال سامسونگ با گلکسی نوت ۵، گلکسی اس ۶ اج+ و Gear A می تواند شروع خوبی را داشته باشد. نظر شما درباره این دستگاه ها چیست؟ ۲۱ مرداد تاریخ احتمالی رونمایی این گجت ها است.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/17/latest-gear-manager-app-update-seemingly-confirms-upcoming-round-smartwatch/” background=”#0ed5bd”]sammobile[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

قطعا Gear A انقلابی نوین در ساعت های هوشمند به پا کرده و برای مدت طولانی برترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود! B-)

The Next Big Thing is here B-)

Mr pixel

البته ایرادش اینه که فقط با گوشی سامسونگ کانکت میشه اینطوری بازار دارندگان سایر گوشیارو از دست میده.
من از گیر اس خوشم اومده بود یه بارم موقیت خریدش رو داشتم ولی چون با سونی سینک نمیشد منصرف شدم.خوب
این به ضرر سامسونگه.
وفکر هم نمیکنم تعداد افراد زیادی حاضر بشن بخاطر یه ساعت گوشی شونو عوض کنن.ولی برعکسش شاید
پس با اینکه فوقالعدست نمیتونه انقلابی در ساعت هوشمند باشه.چون بخش زیادی از بازارو نداره.

SAMSUNG 2015

(ایرادش اینه که فقط با گوشی سامسونگ کانکت میشه _ نمیتونه انقلابی در ساعت هوشمند باشه چون بخش زیادی از بازارو نداره)

تا سامسونگ هست هر غیر ممکنی ممکن خواهد بود… B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)