حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند تَگ‌هیواِر(Tag Heuar) در تیزری لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

بارها شنیده شده بود که تَگ‌هیواِر می‌خواهد ساعت هوشمند خود را رونمایی کند اما حالا در یک پست توییتری تصویری از آن لو رفته است. با ترنجی همرا شوید تا این ساعت را ببینیم.

تصویری که در زیر می‌بینید  ساعت هوشمند تَگ‌هیواِر است که تنها یک دکمه در کنار خود دارد و این ممکن است فقط چند قابلیت را روی این دستگاه داشته باشید. همچنین در لبه ساعت بین دو اعدا ۰ و ۵ دقیقه عبارتی با مضمون “تَگ‌هیواِر متصل شد” دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد این ساعت با قاب فلزی و بندهای لاستیکی همراه باشد که از نظر طراحی بسیار شبیه به طراحی ساعت‌های موجود و متداول بازار است. در این شاخه از ساعت‌های هوشمند که ضد آب هستند و برای شنا از آنها استفاده می‌شوند این که تَگ‌هیواِر در این میان ساعتی طراحی کرده است که شما می‌توانید آن را تا عمقی بیشتر از عمق یک استخر به زیر آب ببرید بسیار خارق‌العاده است.

این دستگاه که با سیستم عامل اندروید ویر گوگل خواهد آمد و پردازنده اینتل در قلب آن می‌تپد و طبق شنیده‌ها توقع می‌رود حدود ۱۸۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

تگ هیور در تاریخ دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ در مراسم خبری خود این ساعت را رونمایی می‌کند، این دستگاهی است که انتظار می‌رود تکنولوژی جدید به همراه داشته باشد. شما چطور فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/tag-heuer-smartwatch-teased-in-new-photo-13-10-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]Geeky-Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

من که هیچ .. تگ هیور هم تو گور لرزید ………….
“تگ هیوار”
” Tag HeuAr ” 😐 :scratch: :scratch: :wacko: :wacko:

MAHDI_BM

تلفظ درستش “Tag Hoyer” ه
یه لفظی بین صدای A و O
اینا هم مسخرشو در آوردنا … چرا مثل آدم تلفظ نمی کنن؟

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی