حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌های هوشمند سامسونگ گیر اس ۲ در فروشگاه‌ها موجود شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ماه‌ها پس از آنکه تقاضای بسیار زیادی از اپل واچ گزارش شد سامسونگ دوستان می‌توانند نسخه بعدی ساعت‌های هوشمند گیر اس ۲ را برای دستگاه‌های خود خریداری کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها یک ماه بعد از رونمایی این ساعت‌های هوشمند در نمایشگاه IFA برلین سامسونگ بطور رسمی گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک را عرضه کرده است. این دستگاه‌ها که بجای اندروید گوگل از سیستم عامل تایزن سامسونگ بهره می‌برند به ترتیب با قیمت ۲۹۹ دلار و ۳۴۹٫۹۹ دلار ارزشگزاری شده اند و با تمامی گجت‌های دارای اندروید ۴٫۴ و بالاتر از آن می‌توانند کار کنند.

این وسایل از برنامه‌های ثالث نظیر Nike+ Running, Samsung Milk Music, ESPN, CNN, Bloomberg و Yelp پشتیبانی می‌کنند. اس ۲ که بهترین گزینه برای تمرین‌های ورزشی است با بند‌های لاستیکی همراه است این درحالی است که اس ۲ کلاسیک با بند چرمی یک گزینه خاص و شیک دیگر در اختیار شما می‌گزارد.

این محصول اکنون که در فروشگاه‌هایی نظیر بست بای آمازون فروشگاه‌های مکی و همچنین وبسایت سامسونگ  قرار دارد در فروشگاه‌های مکی با برچسب ۵۰ دلار دیده می‌شود بنابر این یک گزینه مناسب برای خرید می‌باشد. آیا شما هم در آینده این گجت را خریداری می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/samsung-gear-s2-and-s2-classic-smartwatches-available-in-stores” target=”blank” background=”#159f84″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

آیا شما هم در آینده این گجت را خریداری می‌کنید؟ “خیر”

چیز جذابی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی