حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ بدون پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظار می‌رود که شرکت اپل در ماه‌های آینده، از ساعت‌مچی هوشمند خود رونمایی نماید؛ بنابر شایعات، معرفی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ در ماه سپتامبر به همراه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل، محتمل به‌نظر می‌رسد. گزارش تازه منتشرشده توسط بلومبرگ، تایید می‌کند که نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند شرکت اپل با جی‌پی‌اس عرضه خواهد شد و هم‌چنین، اپل واچ ۲ از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نخواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در حالی‌که ارائه ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ با قابلیت جی‌پی‌اس، می‌تواند برای کاربران جالب‌توجه باشد؛ اطلاعات جالب‌تری توسط بلومبرگ، منتشر شده است که می‌تواند نظر شما را جلب نماید. البته، صحت این ادعا چندان مشخص نیست و باید برای تایید رسمی تا معرفی نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ، منتظر ماند.

شرکت اپل، تصمیم دارد تا نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند خود را با پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی عرضه نماید؛ این، بدین معنی است که می‌توانید از ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت اپل همانند تلفن هوشمند خود استفاده نمایید و این ساعت، امکان ارتباط را برای شما در نقاط مختلف، ممکن می‌سازد. این موضوع، به وضوح می‌تواند قابلیت‌‎های جدیدی را برای ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ به‌وجود آورد و از آن‌جایی که ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت اپل با یک میکروفون و اسپیکر عرضه می‌شود، این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد تا از ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ با قابلیت‌هایی نزدیک به آی‌فون، استفاده نمایند و این موضوع، می‌تواند جالب‌ باشد.

شرکت اپل با اپراتورها برای این قابلیت، کار می‌کند

با این‌حال، شرکت اپل با موانعی برای طراحی یک ساعت‌مچی هوشمند با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، مواجه است و بلومبرگ، در این‌باره می‌گوید به دلیل مشکلات مربوط به ماندگاری عمر باتری، شرکت اپل برای عرضه ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ با پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی، مردد است.

این موضوع، بدین خاطر است که شرکت اپل، می‌خواهد تا نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ با ماندگاری عمر باتری بیش‌تری در مقایسه با نسل گذشته ارائه شود و به همین جهت، اپل با یک چالش جدی مواجه است. به این دلیل که ساعت‌مچی هوشمند شرکت اپل از جی‌پی‌اس پشتیبانی می‌کند و بنابراین، باتری ساعت‎مچی اپل‌ واچ ۲ به شدت تحت‌تاثیر این قابلیت قرار دارد؛ به همین جهت، عرضه ساعت‌مچی هوشمند اپل با پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی، ممکن است ماندگاری عمر باتری ساعت‌مچی هوشمند جدید اپل را تا میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. در نتیجه، این موضوع به یک نقطه ضعف برای اپل واچ ۲ تبدیل می‌‍شود و فروش آن‌را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که شرکت اپل، نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند خود را با قابلیت‌های جدید از جمله یک تراشه جدید که توسط TSMC توسعه یافته است؛ عرضه خواهد کرد.

[su_button url=”https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-08-18/apple-said-to-hit-roadblocks-in-cutting-watch-ties-to-iphone” target=”blank”]bloomberg[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed biglari

https://www.youtube.com/watch?v=571pu66vEBc
لطفا این خبر رو پوشش بدید جالبه که همیشه این ویدیو ها رو پوشش میدادین نمیدونم این یکی چرا از دستتون در رفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی