حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساختمان Sony Square NYC محلی برای وارد شدن به زندگی آینده!

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | مطالب ترنجی

اخیرا سونی تفکر جالبی به خود گرفته است. این شرکت قصد دارد با تمرکز بر روی محصولاتی نوآورانه، آینده بهتری را برای دنیای تکنولوزی شکل دهد. به احتمال زیاد در جریان هستید که این شرکت در ماه فوریه ساختمان اصلی خود را در شهر نیویورک تغییر داد و به پارک مدیسون اسکوئر منتقل شد. اکنون سونی قصد دارد در روز سه شنبه آینده، درب‌های ساختمان جدیدش تحت نام Sony Square NYC برای عموم باز کند تا تمامی افراد که علاقه به گجت‌های آینده دارند، بتوانند از آخرین فناوری‌های موجود بازدید کنند. در ادامه همراه باشید.

به گفته آقای Steven Fuld به عنوان نایب رییس بخش تبلیغات سونی، این ساختمان با شعار ” اتاقی برای تجربه کامل یک برند ” افتتاح خواهد شد اما فلسفه و هدفی که در پشت آن قرار دارد بسیار عمیق تر از یک حرکت تبلیغاتی ساده خواهد بود. او در ادامه گفت:

[su_quote]در این جا محصولاتی قرار دارد که به صورت محدود در بازار هم قابل دستیابی است اما علاوه بر این محصولاتی را خواهید دید که در حال حاضر در فاز نوآوری به سر می برند و اصلا برای عرضه آماده نیستند. ما به دنبال این هستیم که مخاطبان ما بتوانند با بهترین ها تجربه کسب کنند و بازخورد خودشان را به ما انتقال دهند.[/su_quote]

به گفته Fuld، مقر جدید سونی کاملا هوشمند طراحی شده است و می‌تواند به راحتی دست خوش تغیرات فنی شود. برای مثال، پنل های در نظر گرفته شده است که فعلا  در حال پخش تصاویر ثبت شده با دوربین های سونی است اما این پتانسیل وجود دارد که پنل ها به حرکت درآمده تا فضایی جالب را تشکیل دهد.

مجموعه ای از مانیتورهای تخت زیر این پنل ها قرار گرفته اند که آخرین محصولات سرگرمی محور سونی، مانند فیلم ها، بازی های ویدیویی، موزیک ویدیوها و چیزهایی از این دست را پخش می کنند.

هفته آینده، قرار است فضای جلویی ساختمان، به محیطی برای مشاهده و تجربه تجهیزات آزمایشی و نوآورانه سونی تبدیل شود. در این ساختمان پروژه‌هایی وجود دارد که می‌تواند توجه جهانی را به سمت سونی تغییر دهد. برای مثال نوعی گردنبند با قابلیت پخش موزیک وجود دارد که در حال حاضر با نام «پروژه N» شناخته می شود اما در چند ماه آینده و در همایش Wearable World قرار است به مرحله نهایی وارد شود.

به زبان ساده شما خانه یا دفتر هوشمندی را در نظر بگیرید که سونی سازنده اصلی آن باشد. شما می‌تواند مجموعه‌ای از اکوسیستم‌های سونی را تجربه کنید. سونی محصولات فعلی خود را به نحوی در این ساختمان قرار داده است که هماهنگی بسیار کاملی را بین اجزا می‌توان مشاهده کرد. در نهایت هر کسی با هر سلیقه می‌تواند در این خانه نقشی داشته باشد. برای مثال اگر حتی گیمر هستید می‌توانید در این خانه هوشمند تجربه کاملی از هدست واقعیت مجازی سونی کسب کنید. نظر شما چیست؟ ویدیویی از این ساختمان را می‌توانید در لینک  زیر ببینید.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/features/sony-space-nyc-shows-the-best-gadgets-of-today/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter”]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

سونی است دیگر آینده جهان را رقم میزند

illustray

آینده جهان رو تغییر میده :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

A better life

illustray
خخخخ کم بودن تو هم اضافه شدی

Just Sony ??

خخخخ سرگیجه نگیری

در مورد خبر
واقعا دمش گرم
شرکت ها به این فکر باید باشن و آینده هم باید در نظر بگیرن
این خبر برای چند روز پیش بود
بازم ممنون پوشش دادین

A better life

دمش گرم جالب به نظر میرسه

rezzaz

این است قدرت یک برند حرفه ای.
حرفه ای زندگی کردن واسه کاربرای سونی امری معمول شده.
تعجبی نداره این مطلب.چون سونی همیشه تعریف جدیدی از تکنولوژی داره.
sony make believe

FaRaZ SONY

جز سونی و یک برند ژاپنی کدوم برند میخواد مارو وارد دنیای جدید کنه؟! :unsure:
«اصالت ، کیفیت ، احترام ، نوآوری»
سونی در زمان های مختلف با هر کدوم ازین اصل‌ها موفقیتشو به همه اثبات کرده و همیشه تو دل تمام «آدم» های دنیا جای خاصی داره که هیچ‌ برندی نداره و‌ نخواهد داشت ، البته اکثر برند های ژاپنی این اصول رو دارن :heart:
خب این داستانارو بیخیال بیاین به ۱۱ شهریور فکر کنیم :yahoo:

arash hx

خخخخخخخ فراز عزیز ب نکته خوبی اشاره کردی :yahoo:

Pouya

هیچی سونی نمیشه

سونی یعنی اصالت – احترام – کیفیت

Sony Make Believe

:rose: :heart:

Ali PC

خیلی از وسایل تو خونمون سونیه و از همشون راضییم :yes:

Alinet21

شرکت خوبیه ولی خدایی یه سری جاها مثل موبایل فقط فن هاش قبولش دارن مثل دوستمون معزز عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....