حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساتیا نادلا به دنبال ایجاد دسته‌بندی جدید در عرصه تلفن‌های همراه

مدیر عامل مایکروسافت می‌گوید: «مایکروسافت در نظر دارد تا دسته‌بندی‌های جدیدی از لحاظ شکل، کارکرد جدید و ارزش‌های افزوده تازه در زمینه گوشی‌های تلفن ایجاد کند.»

چندی پیش گزارش شد که تری میرسان، معاون اجرایی و نایب رییس گروه دستگاه‌ها و ویندوز شرکت مایکروسافت، در صبحت‌هایی از تلفن‌های همراهی با ویندوز ۱۰ سخن گفته که مجهز به تراشه‌های ARM و قابلیت اتصال به داده تلفن همراه است.

اکنون ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، حرف‌های جدیدی زده است. او می‌گوید شرکت‌اش در نظر دارد تا تلفن‌هایی ابداع کند که از نظر شکل و کارکرد و ارزش جدید افزوده در دسته‌بندی متفاوتی قرار می‌گیرند.

وی در گفت‌وگویی با نشریه وال استریت ژورنال گفته است:

«امروزه گوشی‌های تلفن در انواع و اقسام زیادی موجود است اما جایی که ما در نظر گرفته‌ایم بر آن متمرکز شویم در نوع خو بی‌نظیر است چون قرار است تلفنی در این نقطه به منصه ظهور برسد که طبق خواسته ما عمل کند. برای مثال، تلفنی می‌خواهیم که جایگزین کامپیوتر شود؛ درست به همان شکل که اکنون تبلت جای لپ تاپ را گرفته است. ما در پی ایجاد دسته‌بندی‌های متفاوتی در عرصه تلفن‌های همراه هستیم. از این رو، شاخصه‌های کار ما عبارت از شکل جدید، کارکرد تازه و ارزش افزوده نو است.»

همچنین در ابتدای این گفت‌وگو ساتیا نادلا درباره راهکار شرکت مایکروسافت برای ساخت توانایی و قابلیت منحصر به فرود وسیله کانتینیوم (Continuum) برای تلفن‌های همراه سخن گفت و تصریح کرد که کانتینیوم نقطه عطف ایجاد گروهی از تلفن‌های موسوم به “تلفن‌های کانتینیوم” خواهد شد.

این در حالی است که خبر رسیده گوشی‌های سرفیس فون ممکن است دارای قابلیت سه در یک مورد نظر شرکت مایکروسافت که توضیحی درباه‌اش نداده، نباشد.

surface-phone-concept-1

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://nokiapoweruser.com/nadella-focusing-on-phones-with-some-new-form-new-function-new-value-added/”]nokiapoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار