حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه‌ی کنترلر Xbox One Elite مشخص شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

کنترلر Xbox One Elite که اخیرا معرفی شده، یک کنترلر با قابلیت تنظیم است و کاربران می‌توانند بسیاری از قطعات این کنترلر را عوض کنند. شما می‌توانید این کنترلر را برای Xbox One خود خریداری کرده و آن را به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. تاکنون، چیزی درباره‌ی زمان عرضه‌ی کنترلر Xbox One Elite نمی‌دانستیم اما هم‌اکنون، زمان عرضه‌ی این دستگاه از فروشگاه مایکروسافت اعلام شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این کنترلر در ماه ژوئن از سوی مایکروسافت معرفی شده بود اما زمان عرضه‌ی آن از سوی مایکروسافت اعلام نشد. به گفته‌ی فروشگاه مایکروسافت، این کنترلر در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت رسمی عرضه خواهد شد. همچنین در GameStop نیز تاریخ عرضه‌ی این دستگاه، ۲۷ اکتبر (۵ آبان) اعلام شده است و باید منتظر عرضه‌ی این کنترلر در این تاریخ باشیم.

کنترلر Xbox One Elite دارای چهار دکمه در پشت است که می‌توانید آن را تغییر دهید و همچنین می‌توانید میزان حساسیت کلیدها را تنظیم کنید. مایکروسافت، برنامه‌ای را منتشر خواهد کرد که می‌توانید کنترلر را با آن تنظیم کنید و سپس، تنظیمات بر روی کنترلر شما ذخیره خواهند شد. کنترلر Xbox One Elite، قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلاری خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/xbox-one-elite-controller-gets-a-release-date-21-09-2015/”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

نصف پول کنسول رو باید بدیم به این دسته. اما خیلی باحاله. کلیپ های تبلیغاتیش رو از تو نت ببینید. شاهکاریه برا خودش ولی خیلی گرونه :negative: :negative: :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی