حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روزرسانی iOS 10.2 مشکل باتری آیفون را بدتر کرده است!؟

تحلیل‌ها و تجربه‌ها حاکی از آن است که تازه‌ترین به روزرسانی iOS 10.2 احتمال دارد اوضاع کاربران آیفون را در زمینه باتری گوشی‌های خود بدتر کند.

بروز مشکل باتری معضل و مشکلی بود که تا چند وقت پیش فقط دامن آیفون ۶ اس را گرفته بود اما از قرار دامنه و گستره این گرفتاری در حال سرایت به نمونه‌های دیگر گوشی آیفون نیز هست چون اگر راست‌اش را بخواهید آیفون ۵ هم که تاکنون هیچ مشکلی نداشت با مصیبت باتری مواجه شده است تا جایی که کاربران را وادار کرده است که پاور بانک‌های خود را همیشه به همراه داشته باشند.

گوشی‌های آیفون مبتلا به مشکل باتری همین که میزان شارژ باتری دستگاه به ۳۰ درصد می‌رسد به ناگاه از کار می‌افتند و در این مرحله گوشی خاموش می‌شود به طوری که انگار هیچ شارژی ندارد. اما همین که کاربر گوشی را به برق وصل می‌کند دوباره همان ۳۰ درصد شارژ ظاهر می‌شود و از این جا به بعد گوشی شروع به شارژ شدن معمولی می‌کند.

نوع دیگر این مشکل به این شرح است که شارژ باتری از ۳۰ تا یک درصد در نوسان است اما تا چندین ساعت در حالت یک درصد شارژ باقی می‌ماند. در این باره برخی از کاربران گوشی‌های آیفون معتقدند که به روزرسانی iOS 10.2 مشکل باتری گوشی‌های آنها را تشدید کرده است.

به دلیل این که شرکت اپل از روز چهارشنبه به روزرسانی‌های iOS 10.1 و ۱۰٫۱٫۱ برچیده است، کسانی که متوجه شده‌اند که با به روزرسانی iOS 10.2 مشکل‌شان از قبل بدتر شده متاسفانه راهی برای بازگشت به بیلدهای پیشین iOS ندارند. با این حال، پاره‌ای از دارندگان گوشی آیفون که در حال آزمایش iOS 10.2.1 هستند اظهار می‌کنند که گوشی آنها از قرار قدری بهبودی پیدا کرده و برای مثال وقتی مقدار شارژ باتری به ۳۰ یا ۵۰ درصد می‌رسد دیگر گوشی خاموش نمی‌شود.

افزون بر این، در نظر است تا ابزاری با به روزرسانی iOS 10.2 برای تشخیص مشکل باتری عرضه شود؛ هرچند در فهرست تغییرات این به روزرسانی نامی از آن برده نشده است. اپل می‌خواهد تا با این ابزار وضعیت باتری بسیاری از گوشی‌های خود را مورد بررسی قرار دهد.

در همین ضمن، باید گوشزد کرد که کار درست و به جایی نیست که کاربر و دارنده گوشی آیفون هر جا که می‌رود پاور بانک خود را به همراهش ببرد و مشکل باتری گوشی‌های آیفون همچنان پابرجا باشد. البته آیفون قول داده که برای برخی از نمونه‌های گوشی آیفون ۶ اس باتری جایگزین اختصاص دهد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Did-iOS-10.2-make-the-iPhones-batterygate-problem-even-worse_id89346″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اپلم مسخره کرده خودشو فک کن اون بدبختایی که تو ایران ایفون خریدن باید چه سه حرفی بخورن

اره
خیلی
بد بختن
اخی
وای
برووو واس مام ارع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار