حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنو Kwid به ایران می آید

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

Gerard Detourbet، معاون اتحاد جهانی واحد توسعه کلاس A رنو طی مصاحبه ای اظهار داشت رنو Kwid می تواند محصولی مناسب برای بازار ایران باشد که گمان می رود پس از توافق هسته ای تجدید حیات داشته باشد.

Detourbet طی مصاحبه ای با رویترز گفت این خودرو برای مردم به نمایش درآمده و با واکنش های مثبتی همراه بوده است. وی هم چنین بیان کرد که بیش از یک یا دو ماه برای نهایی سازی این مدل برای ایران زمان لازم است و هنوز امکان یا عدم امکان مونتاژ بومی آن مشخص نشده است.

Kwid ماه می امسال در چنای هند معرفی شد و رنو از برنامه عرضه آن در دوره فستیوال های سال جاری خبر داد.این خودروساز تایید کرده است که یک موتور ۰٫۸ لیتری سه سیلندر بنزینی با بهترین میزان مصرف سوخت در این کلاس برای Kwid عرضه خواهد شد. به گفته Detourbet، نسخه ای دیزلی از این خودرو عرضه نخواهد شد.

Kwid که با خودروهایی همچون ماروتی آلتو ۸۰۰ و هیوندای ائون در بازار هند رقابت می کند احتمالا از یک گیربکس دستی اتوماتیک شده نیز بهره خواهد برد.هم چنین نسخه ای قدرتمندتر با موتور ۱٫۰ لیتری از این خودروی کوچک طی ۶ یا ۸ ماه آینده معرفی خواهد شد.

رنو اعلام کرده است که این خودرو قیمتی بین ۴۷۰۷ تا ۶۲۷۸ دلار خواهد داشت.

[button url=”http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=6599″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]machinemag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Zed

Woow
۰٫۸ لیتری!! عجب قدرتی داره این موتور:|
یهو بگن موتور ام وی ام ۱۱۰ :|گذاشتیم رو یه SUV دگ:|

riofarina

حجمش کمه ولی این suv نیست .مینی کراس اوور هست در حد و اندازه های ۲۰۶ که طراحیش تو ذهن یک suv رو تداعی میکنه.

riofarina

وقتی ژاپن آلمان آمریکا ایتالیا هست چرا فرانسه.بدم میاد از خودرو سازهای این کشور .ماشین بنجل میفروشن تا تو فروش قطعه یدکی سود کنن این حرف جرمی کلارکسون هست.
با توجه به حجم موتورش قیمتشم مناسبه ولی فرانسوی یعنی استهلاک بالا

Moazez

خدایی قیمتو نگاه کنید. بعد قیمت پرایدم نگاه کنید. دلار اگه ۵۰۰۰ تومنم بشه باز قیمت این از قیمت الان پراید کمتر میشه.چقدر دزد داریم تو این خراب شده. بعد میگم پراید باید بشه ۶ تومن بعضیا باور نمیکنن. البته این ماشین به لطف دلالهای دزد در ایران زیر ۵۰ تومن فروخته نخواهد شد.

Mist

امیدوارم در خودروسازی این مملکت رو هر چه زودتر گل بگیرن و این اقایونی که همچین شاهکارهایی رو میخوان بذارن رو مونتاز رو هم بذارن زیر همون گل.
یعنی الان ملت پرافتخار ایران شدن هم قذ ملت فخیم هند. یه آشغال بتمام معنی رو که ۵۰ اسب قدرتشه رو میخوان بذارن جای پراید از اون آشغالتر ۳۰ تومن بدن دست مردم.
۸۰۰ سی سی ۳ سیلندر رو دارن با افتخار میزنن تو سر ملت.
البته این ملت هر چی بیشتر بخوره تو سرشون من زاضی ترم..

Mohamad G (MGA7000)

یا پیغمبر چه موتوری قدرتمندی :whistle: مگه میشه؟ چجوری به این تکنولوژی دست پیدا کردن
نتیجه کنکورم کم بود واسه اینم باید قصه بخورم البته واسه اولیه دانشگاه ازاد زنده باشه ولی اینا کجای دلم بزارم……………..انحصار باید برداشته بشه گمرکم کمتر گیر بده همه چی حله البته اینا به عمر ما ک نمیرسه امیدوارم بچه هامونن ماشینایی ک لایقشنا سوار بشن B-)

Ari khan

قصه بخوری؟؟؟؟ناراحت نشیا اما اینجوری واسه کنکور اماده شده بودی؟؟؟
:rose:

Mohamad G (MGA7000)

برای کنکور خوندم در حد نرمال ولی من دلم مهندسی معدن میخواست که با رشته تجربی نمیتونم برم دولتی معدن و دیروز فهمیدم دانشگاه نجفباد هم معدن نداره 😥 و تمام آرزوهام به باد رفت و مجبورم برم زمین شناسی دولتی :negative:

morteza-r

با سلام
خانم پور خواحه قیمتا رو اشتباه زدید
این خودرو قیمتی بین ۴۷۰۷ تا ۶۲۷۸ دلار خواهد داشت.!!!!! این قیمتا پول دوتا بسته پفک نمکیه ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....