حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنو کوربوزیه، طرحی به یاد طراح معروف!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

به طور معمول وقتی که ما درباره یک ماشین مفهمومی صحبت می کنیم، برخی از جزئیات را همراه با چند عکس نشان می دهیم. با ترنجی همراه باشید تا با شاهکار طراحی رنو آشنا شوید.
رنو ماشین مفهمومی خود را معرفی کرد! این یکی از جذابترین ماشین هایی است که رنو تا به حال معرفی کرده است و آن را به مناسبت گرامیداشت پنجاهمین سالگرد مرگ معمار فرانسوی و هنرمند شناخته شده، لوکوربوزیه، ساخته است.

طراحی مدرن این کوپه که بر اساس روش های اصلی لوکوربوزیه معروف یعنی جان بخشیدن به مصالح، خلق ساختاری تاثیرگذار مبتنی بر سازه و روابط فضاها و کاربرد بوده است، توانایی رنو در طراحی و ساخت را به رخ کشانده و شاید سرآغازی برای محصولات تولیدی لوکس این شرکت باشد.

کوپه عریض، کوتاه و جذاب با درهایی که به سبک لامبورگینی باز می شود و گلگیرهای بزرگ روی چرخ ها و رینگ اسپرت های ۶ پره ای براق که توسط مدیران اصلی طراحی رنو و با الهام از نظریه های مدرن معماری طراحی شده است، این ماشین را به یکی از جذابترین ماشین های مفهومی تبدیل کرده است. طراحان در رنو به مدت ۲ سال برای ساخت کار کردند.

رنو با درنظرگرفتن زمان، مجموعه هنری را با بیش از ۳۰۰ اثر نقاشی، مجسمه و سازه های معماری با حضور ۳۰ هنرمند اصلی از فرانسه و سایرکشورها برپا می کند که هنر سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۵ را نمایش دهد. این مجموعه با تم عقلانیت، فناوری، توانایی فنی و مالی برای هنرمندان بود که از ۲۲ اکتبر و تا ۲۰ مارس سال آینده در پویسی در جنوب شرقی فرانسه برگزار می شود.

جزئیات سختی در ماشین وجود ندارد، هیچ چیز جز قدرت! هر چیزی که می خواهید ببینید را در عکس های زیر ببینید.

1

2

3

6

5

[su_button url=”http://www.slashgear.com/renault-corbusier-concept-celebrates-famous-architect-23411319/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ebrahim.mim

یاد ماشین های فیلم علمی تخیلی میوفته
خیلی فضایی هست ماشینه

SAYROS

لامصب خیلی قشنگه

Mehran.s.z2

ماشین فقط ماشین های ژاپن زیبا و در عین حال پر قدرت و سریع

Moazez

دقیقا. خصوصا Nissan gtr godzila

massoud

ولی به نظر من بهترین ماشین ها رو آلمان ها میسازن…اوج تعادل و پختگی توی ماشیناشون به وضوح دیده میشه، ماشینای آسیایی هر چقدر هم خوب باشن نهایت جذابیتشون ۱۰ ساله، بعدش به شدت دیدنشون دل آزار میشه، اما لامصب مثلا بنزای ۵۰ سال پیش رو هم میبینی هنوزم زیبا و تازه اند…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....