حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌هایی تازه از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 27 دیدگاه | ترنجی

خبر‌های مربوط به پرچمداران جدید نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی هر روز جذاب‌تر از روز قبل می‌شوند، و انگار این یکی از همان خبر‌های داغ و جذاب است. تا به امروز هیچ سرنخی از طراحی کلی این محصول منتشر نشده بود، حال امروز شاهد رندرهایی جدید مربوط به پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس هستیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مسلما انتظار لو رفتن محصول به شکل کامل را نداریم، حداقل در زمانی که هستیم. این‌ها جدیدترین رندر‌‎های منتشر شده از پرچمداران جدید سامسونگ هستند. همانطور که انتظار داشتیم، طراحی کلی محصول همچنان همانی است که در نسل‌های قبل دیده بودیم، یک بدنه با گوشه‌‌های گرد به همراه دکمه هوم در قسمت پایینی دستگاه که البته دارای برخی تغییرات جزئی می‌باشد. همانطور که خواندید، سامسونگ گلکسی اس ۷ را در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد کرد. مدل اول که احتمالا همان گلکسی اس ۷ است دارای ابعاد ۱۴۳٫۳۷ در ۷۰٫۸ میلی‌متر می‌‌باشد. همچنین میزان ضخامت این محصول ۶٫۹۴ میلی‌متر گزارش شده است. اما می‌رسیم به نسخه بزرگ‌تر گلکسی اس ۷ که دارای ابعاد ۱۶۳٫۳۲ در ۸۲٫۰۱ میلی‌متر می‌باشد. ضخامت این دستگاه ۷٫۸۲ میلی‌متر می‌باشد. نکته جالب این است که ابعاد این محصول تقریبا اندازه فبلت میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی مگا ۲ است، پس باید انتظار یک محصول بسیار بزرگ از سامسونگ را داشته باشید.

gsmarena_003

کمی زود است که درباره عدم حضور یک نسخه منحنی از سوی سامسونگ بحث کنیم، زیرا هنوز  هیچ موضوعی درباره پرچمداران جدید سامسونگ قطعی نیست. اما چرا؟ بیایید و پای سری نوت را به میان بکشیم. اگر سامسونگ قرار باشد یک پرچمدار بزرگ ۶ اینچی را عرضه کند، پس چه بلایی بر سر سری نوت و حتی سری اج و اج پلاس خواهد آمد؟ معمولا سری اس از سوی سامسونگ نسبت به محصولات سری نوت دارای صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تری هستند، و این شایعه مربوط به نسخه ۶ اینچی گلکسی اس ۷ یک تناقض بزرگ را ایجاد می‌کند. پس بهتر است در مورد جزئیات بیشتر از مدل‌های گلکسی اس ۷ کمی صبر کنیم. مطمئنا خبر‌های بیشتری از این محصول در راه است.

gsmarena_004

حال بیایید و نگاهی به طراحی کلی محصول داشته باشیم. از نظر شما این طراحی کدام یک از محصولات سامسونگ را در ذهن تداعی می‌کند؟ پاسخ ساده است، گلکسی اس ۶! به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که طراحی کلی این محصول را تغییر چندانی ندهد. البته نباید برخی تغییرات جزئی و کوچک در طراحی کلی را انکار کرد. برای مثال دکمه هوم را در نظر بگیرید. در این رندر‌ها، دکمه هوم تعبیه شده در گلکسی اس ۷ کمی باریک‌تر از نسل‌های پیش است. همچنین جایگاه سیم‌کارت از قسمت بالایی به لبه راستی منتقل شده است. جایگاه دوربین جلو نیز کمی دستخوش تغییر شده است. در کل برای جزئیات بیشتر درباره این محصول باید کمی صبر پیشه کرد.

نظر شما چیست؟ شما از گلکسی اس ۷ چه انتظاراتی دارید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/exclusive_samsung_galaxy_s7_s7_plus_sizes_and_renders_leak-news-15373.php” background=”#04c571″]GSMArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S-M-B

خداییش این دوربین ورقلمبیده اش خیلی قیافه گوشی رو به هم ریخته
کاشکی یه فکری به حالش کنه سامسونگ.

غیر از این من عیبی دیگه تو طراحی اش نمیبینم،هرچند طراحی سونی واقعا برام دلچسبه اما از S6 به بعد هم جنس بدنه و هم طراحی بهتر شده،اما هنوز جای کار داره طراحیش. :yes: :bye:

alirezaiii

این همون اس ۶ عه که
سامسونگ فک کنم رویه سونی رو در نظر گرفته که همه گوشیاش باهم یکی شن

Guaje

جلوی گوشی خیلی شبیه سری گرند سامسونگه!

hossein_z3

به نظر من اگه طراحان سامسونگ یه فکری برای دوربین بکنه هم خودش بیشتر سود میبره و هم مصرف کننده وگرنه از بقیه جهات خوب عمل کرده یه نکته هم هست که شاید بعضی از کاربر ها با این نوع دوربین مشکلی نداشته باشن ولی شخصا زیاد برام جالب نیست ولی بازم میگم سلیقه کاربر خیلی اثر داره

احمد

درحقیقت همون اس۶ هست ای کاش یکم تغییر کنه

sinamirzaii

نمیدانم چه طوره که تو این یکی دوهفته اخیر این همه طرفدار های سونی اضافه شدن یا بازدید رفته بالا یا…
در مورد این رند ها هم تغییر زیادی نداشته فقط چه طور بین دو نسخه این همه تفاوت اندازه وجود داره؟ :wacko:

pm2me4love

تا سال قبل وقتی رندری از یک گوشی لو میرفت هزاران نظر گذاشته میشد که : نه این طرح نیست ، یکی میگفت من مطمئنم این نیست و مطمئنم خوشکل تره و هزاران نظر دیگه ، ولی یک سال گذشته به همه کاربران ثابت شد که خیلی از رندرها که لو میره درسته

پس این همون طرح گلکسی اس ۷ هست ، ولی تنها چیزی که جای سوال داره تو رندر اولی مثل مدل قبلی یو اس بی قدیمی هست ولی در رندر سبز رنگه یو اس بی اون شبیه یو اس بی c هست
پس هنوز برای لو دهنده ها هم این موضوع مشخص نشده :scratch:

یک نکته دیگه اگر توجه کنین در کنار اسپیکر بالای گوشی یک سنسور اضافه شده که در نوت ۵ و اس ۶ این سنسور رو نداشتیم و باعث شده دوربین جلو بیشتر به سمت گوشه متمایل شده :unsure:

هنوز زوده برای قضاوت ولی احتمالا اس ۷ خیلی از استاندارد های جدیدی که در گوشی ها داره استفاده میشه رو از قبیل یو اس بی سی و فلش جلو رو خواهد داشت

به امید موفقیت تمام کمپانی ها چون لذتش برای طرفداران اون کمپانی ها خواهد بود :heart: :rose:

pm2me4love

یک نکته دیگه که خیلی از دوستان از دو تا رندر غافل شدن ، اگر نگاه کنین زیر دکمه روشن خاموش گوشی یه چیزی اضافه شده که از لحاظ اندازه و سایزش نمیتونه دکمه شاتر دوربین باشه چون خیلی بزرگه ، یعنی احتمال داره در اون قسمت سامسونگ درگاه ورود حافظه جانبی اضافه کرده باشه ؟؟؟؟؟
واقعاً این ۳ رندر آدمو به هزاران شک میندازه :rose:

H.Et

s6 :scratch:

kamix1353

متشکر از بعضیا که اینقدر نگران طراحی و دوربین اس۷ و علایق کاربرای سامسونگ هستن.راضی نیستیم اینقدر واسه ما ناراحت باشید.فقط یه چیزی روزی که اس۶ خریدم آخرین چیزی که بهش فکر میکردم بیرون بودن یا نبودن دوربین بود(نظر شخصی)

احمد

من به شخصه دوس دارم اس۷ بهترین طراحی رو داشته باشه واسه همین یه کوچولو ایراد گرفتم . اس ۶ یه غولیه واسه خودش امیدوارم تو طراحی اس ۷ سامی عالی باشه شما هم ناراحت نباش :rose:

kamix1353

آقا احمد شما مثل خیلی از دوستان که اینجا هستند از بهترینها هستید،مخلصیم :rose:

hassan nazari

هر کسی می تونه رندری از خودش بسازه بهتره منتظر طراحی ها و عکس های واقعگرایانه باشیم

در اینکه طراحی اس۶ زیاد تغییری نخواهد کرد شکی نیست چون چیزی که فروش داشته و باعث افزایش سود سامسونگ شده به این زودی ها تغییر نمی کنه امسال بیشتر باید منتظر تغییرات سخت افزاری باشیم نه ظاهری

Mohammad Reza

فکر نکنم دوربین جلو اون جا باشه. دکمه هوم به خاطر سنسوراثرانگشت قاعدتا باید گردتر باشه. فکر کنم از USB Type C هم استفاده بشه.چون سال دیگه دیره.عقب میفته.
کلا فکر نکنم اینا درست باشن.طرف فقط ورداشته دکمه ی هوم رو باریک کرده،جای دوربین جلو رو هم عوض کرده.انتظار دارم تغییرات کم باشه ولی نه در این حد

Mohammad Reza

خبرهای نسخه ی پلاس به نظرم چرته.هر سال شایعه اش منتشر میشه ولی هیچ وقت عملی نمیشه.

milad danesh

من کلا با سری اس رابطه خوبی ندارم مهم سری نوت هست

Ari khan

ولی سری اس هم مهمه…چون یه نمای کلی از نوت همون سال رو میشه از رو سری اس اون سال رو فهمید 😉 :rose:

Ali SONY

دوربینش که خیلی ضایعه است مثل همیشه!
پورتش بنظر usb c شده
ظاهر کلی فرقی نکرده!!!!!!
بنظر ساده ترم شده!
البته احتمال تغییرات هست!

farid73

شما ها چقدر زود باور هستید
این خبر یه شایعه بیشتر نیس
قطعا رندر نهایی با این فرق میکنه

SONY 1946

دوربین 🙁 :wacko: :scratch:

sinamirzaii

شما به فکر شارژر و هندزفری باشید نه دوربین این سوپراسمارت فون

Rasool Azizi

فک کنم بشه با متر بنایی قشنگ اون بیرون زدگی رو اندازه گرفت نه!؟ امتحان کن ببین میشه فک کنم

HamedMJ

بدو تکنولایف ببین چقدر پک کامله 😉

Rasool Azizi

ای بابا مشکل طراحی رو میگن سلیقه!
د عاخه مرد مومن هرکسی که عقل داشته باشه و متعصب نباشه میدونه این یه ضعفه بزرگه طراحی تخت و باریک دوربین یک متر بیرون زده ادمو یاده پیچو مهره میندازه!!!
قطعا سامسونگ خودش میدونه ای کاش میشد این بیرون زدگی رو رفع کنه ولی فعلا نوفهمه!! خخخ
از یه طرف میخواد ثابت کنه گوشی باریک میزنه ازون طرفم دوربین میزنه بیرون!! خوب یا اینقدر باریک نکن یا اینو وردار دیگه
تجهیزات دوربین میتونه تو بیرون زدگی موثر باشه مثل لرزشگیر اپتیکال و….. ولی چرا الجی این مشکلو نداره!؟ چرا سونی با سنسور بزگتر این مشکلو نداره!؟
سونی زیرکانه اومده با یه ستیدی شات مشکلو حل کرده هیچ عملکردش از اپتیکال بقیه هم بهتره فقط میمونه نورگیری که اونم با سنسورهای فوق حساسش حل شده در جریانید که z5 چیکار میکنه…

HamedMJ

یا جدا اون دماغ پشتش از دماغ زلاتان بزرگ تره 😐

Halflife

این طرح ها و رندرها خیلی مسخره ن، هر کسی که دانش متوسط استفاده از نرم افزارهای طراحی مثه Solid works یا
Siemens PLM NX رو داشته باشه میتونه همچین رندرهایی بده!
ولی به شخصه امیدوارم سامی یه فکری به حال این برآمدگی دوربین هاش بکنه….توی بحث طراحی و زیباشناختی واقعاً یه نقصان بزرگه همچین دوربین برآمده ای.
پ ن: مسلماً نسل بعدی سری گلکسی بهمین نسل شبیه هستش، چون دلیلی نداره که طرحی رو که سودآور بوده و از طرفی زبان مشترک طراحی ها و بقول معروف شناسنامه ی محصولات گلکسی بوده عوض کنه، فقط امیدوارم یه تفاوت اساسی با سری A داشته باشه…طراحی میان رده ها و پرچم دارای شرکت های مختلف ای روزا عین همدیگه شده!

Mohammad Ghasemi

عجب نوآوریه این سامسونگ
واقعا ادم تعجب میکنه از این همه نوآوریو خلاقیت سامسونگ
افرین سامسونگ خوشبحال طرفدارات که از همه چی راحتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs