بستن
شیائومی

رشد قوی شیائومی در بازارهای در حال توسعه

xiaomi_note3_7

شیائومی یک برند موفق چینی است که با تولید محصولاتی حساب شده و مشخصات مناسب در کنار طراحی با کیفیت و عرضه در رده قیمتی کاملا وسوسه کننده توانسته است خیلی از کاربران را مجاب به انتخاب دستگاه های آن به عنوان دستگاه هایی با ارزش و تصمیم گرفتن به تست آن ها نموده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد شیائومی در یکی از بزرگترین بازارهای در حال توسعه موبایل را با هم بررسی کنیم.

xiaomi-india

شیائومی هند به تازگی آماری از فروش چارک سوم سال ۲۰۱۶ خود منتشر کرده است که در آن شاهد فروش بیش از دو میلیون دستگاه از این شرکت در هند هستیم. این تعداد شاید در مقابل فروش چند ده میلیونی شرکت های بزرگتری دیده نشود اما دو مورد را باید توجه کنید، اول اینکه این آمار فروش هند است نه در بازار جهانی و دوم اینکه شیائومی برندی نوپا است که کمتر از ۲ سال در هند فعالیت می کند.

این آمار نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۵۰ درصری است که نشان از فعالیت قوی شیائومی در بازار هند دارد. همچنین به تازگی اعلام شده است که در ۱۸ روز ماه اول چارک چهارم یعنی اکتبر، آنها توانسته اند به تنهایی ۱ میلیون دستگاه موبایل هوشمند شیائومی به فروش برسانند.

mi-india

این یعنی باید منتظر اعلام یک رکورد فوق العاده برای چارک جهارم سال ۲۰۱۶ باشیم. این نشان می دهد که شیائومی در مسیر صحیحی گام برداشته است و علاوه بر عرضه دستگاه های میان رده فوق العاده با قیمت خیلی خوب، در رده پرچمدارها نیز با ارایه می نوت ۲ و می میکس، نوآور بودن خود را به خوبی ثابت کرد تا صرفا یک شرکت چینی شبیه به دیگر شرکت ها که محصولاتی کاملا مشابه یکدیگر تولید می کنند، نباشد.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی در بازارهای در حال توسعه چیست؟ به نظر شما این شرکت در کشور ما نیز می تواند به خوبی عمل کند؟

GSMArena

0
0
برچسب ها: فروش شیائومی

سینا عطایی

نویسنده سینا عطایی

حال روزگارت به خودت بستگی داره :)

۱ نظر

درج نظرات: