حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رئیس سامسونگ می‌گوید که گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر برای عرضه در بازار آماده نیستند

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

چندی پیش شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد تا از گلکسی ایکس (Galaxy X) در سال ۲۰۱۷ که دارای یک صفحه‌نمایش ۴K انعطاف‌پذیر خواهد بود، رونمایی کند. به‌تازگی رئیس بخش موبایل سامسونگ گفته است که گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر برای عرضه در بازار آماده نیستند اما با این حال، این شرکت در نظر دارد تا گوشی‌های انعطاف‌پذیر را معرفی کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به خبرگزاری The Korea Times، کوه دونگ جین (رئیس بخش موبایل سامسونگ) به‌تازگی اظهار کرده است که با وجود وضعیت فعلی فناوری، آماده ساختن مشتریان برای گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر نیست. با این حال، سامسونگ به‌طور قطع برای عرضه‌ی گوشی‌های انعطاف‌پذیر برنامه‌ریزی کرده است که باید مفهوم بزرگی را در صنعت گوشی ایجاد کند اما آقای کوه گفته است که تغییرات مهمی در نرم‌افزار و تجربه‌ی کاربری برای این نوع از گوشی هوشمند نوآور نیاز است و قبل از این‌که این تغییرات بتوانند به‌درستی اجرا شوند، به‌طور قطع نیاز به زمان خواهد بود.

سه‌شنبه‌ی گذشته، سامسونگ از فبلت جدید خود، گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد؛ کوه دونگ جین نیز گفته است که سامسونگ برای نگه داشتن گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در جریان اصلی تلاش خواهد کرد. با این حال، درحال حاضر بسیاری از مشتریان به استفاده از گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ (و حتی فوق‌العاده بزرگ) علاقه‌مند هستند و سامسونگ تلاش می‌کند تا این گوشی‌های هوشمند، پرطرفدارتر از قبل شوند.

ماه گذشته خبر رسید که ال‌جی احتمالا قصد دارد تا گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر خود را برای سال آینده عرضه کند. با این حال، طبق آخرین اظهارات رئیس بخش موبایل سامسونگ، احتمالا از این شرکت کره‌ای، گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر جدیدی را در سال ۲۰۱۷ نخواهیم دید.

احتمال این‌که گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر، در آینده محبوب باشند و کاربران نیز به این گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند باشند، زیاد است؛ به‌نظر می‌رسد که این اتفاق در آینده‌ای نه‌چندان دور اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ برای اولین بار یک صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر را پنج سال پیش در رویداد CES 2011 به‌نمایش گذاشت.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-chief-says-foldable-smartphones-are-not-ready-to-hit-the-market_id83891″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

سامسونگ واقعا شکست ناپذیر شد،سامسونگ ۵ سال پیش اولین صفحه نمایش انعطاف پذیر رو معرفی کرد و خبر داد که به زودی میخواهد انقلابی جدید دوباره توسط خودش ایجاد کنه و تا دو سال دیکه گوشی میده بیرون که بازم چندمین انقلاب توسط خود سامسونک در کوشیها ایجاد کنه،هیچ کمپانی علم اینو نداره که گوشی انعطاف دار تولید کنه و سامسونگ تا دو سال دیگه به صورت تجاری وارد بازار میخواد بکنه واین علم بالا و قدرت مند بودن سامسونگ رو در تکنولوژی میرسونه،سامسونگ واسه ۳۰ سال دیگش هم برنامه داره،اولین فبلت،اولین گوشی منحنی شکل،اولین گوشیه دارای قلم زد اب،اولین گوشی صفحه رنگی،اولین گوشی دوربین دار،اولین صفحه ال ای دی رو که به طور بی نقص تو گوشی ها اورد اینا بخش کوچیکی که سامسونگ در دنیای گوشیها اورده است،حالا خیلی هشت که الان من حضور زهن دارم تا همشو بگم،دنیای حرفه ای را با سامسونگ تجربه کن.

pika

گل من تو داری دیگه گلزن ترین کاربر تاریخ میشی!
اینارو از کجا میاری؟! کی گفته اولین صفحه نمایش خمیده رو سامی زده اونم ۵ سال پیش!
اینارو بخون خودتم سعی کن یکم بجا شعارنویسی تحقیق کنی
http://www.networkworld.com/article/2358406/smartphones/100179-History-of-flexible-displays.html#slide2

Siemens S10 سال ۱۹۹۸ اولین گوشی با صفحه نمایش رنگی هست!
اولین گوشی با قلمِ ضد آب LG KE850 PRADA
sharp J-SH04 اولین گوشی دوربین دار
#گلزن

Chalton

یه خورده تحقیق کن میفهمی که حرفام همش درسته،رو هوا حرف نزن تحقیق کن به حرفام پی میبری

Saeed Sj

داستان گوشی‌های انعطاف‌پذیر شده قضیه اسکنر چشم ! که سامسونگ سالها روی iris کار کرد اما تا کمپانی های دیگه ارائه نکردن سامسونگ در تاریکی بود تا مایکرو سافت و چند شرکت دیگر اسکنر رو اوردن سامسونگ هم دست به کار شد ! به احتمال زیاد نمیخواد خیلی زود و نپخته ایده هاشو وارد تولید انبوه کنه و میخواد تا جایی که میتونه و وقت داره روی اونها کار کنه و توسعش بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی