حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ذره وین: چگونه در اینستاگرام ویندوز ۱۰ با رایانه‌ای که فاقد دوربین است ، پست بگذاریم؟ [بروزرسانی]

در ترنجی در طول چند روز اخیر به صورت مفصل به بحث ویندوز ۱۰ و نرم افزار اینستاگرام پرداخته‌ایم. متاسفانه اگر شما دارای لپ‌تاپ و یا کامپیوتری باشید که فاقد هرگونه دوربین (حتی دوربین مکالمه تصویری) باشد ، به روش سنتی قادر نیستید که در این شبکه اجتماعی ، پستی منتشر کنید. امروز ما در ترنجی روشی اختصاصی به شما معرفی خواهیم کرد که حلال این مشکل است.

با ترنجی همراه باشید…

ابتدا قبل از هر چیز از شما دعوت می‌کنیم در صورتی که هنوز به جمع دنبال کنندگان صفحه رسمی ترنجی در اینستاگرام نپیوسته‌اید ، هم‌اکنون به جمع ما بپیوندید تا بتوانید از آخرین اخبار در بستر این شبکه اجتماعی ، مطلع شوید.

صفحه رسمی ترنجی در اینستاگرام

برویم سراغ آموزش…

شاید با خواندن تیتر کمی گیج شده باشید. به شما حق می‌دهیم. اگر کاربر ویندوز ۱۰ باشید و همانند ما مشتاق اینستاگردی هستید احتمالا تاکنون نسخه ویندوز ۱۰ اینستاگرام را نصب کرده‌اید. احتمالا بسیاری از شما کامپیوتر یا لپ‌تاپی دارید که دارای یک دوربین و حتی دو دوربین است اما این وضعیت در بسیاری از دستگاه‌ها صدق نمی‌کند. برای مثال دستگاه مورد استفاده نویسنده فاقد دوربین است و تاکنون هیچ احتیاجی به دوربین در کامپیوتر شخصی خود نداشته‌ام. با نصب اینستاگرام متوجه شدیم که شما اگر دستگاهی بدون دوربین داشته باشید ، به روش عادی قادر به گذاشتن پست نخواهید بود. این عکس را نگاه کنید:

۱۷

instagram-for-windows-10-toranji-3-1

عملا هیچی! در تصاویر رسمی این گزینه وجود دارد. با توجه به چرخش تصویر و نشان دادن افقی تصویر ، این اسکرین شات بر روی یک تبلت تهیه شده است:

apps-5458-13510798887167234-10d0f9e3-30fb-4969-9fc1-8957e5032d8d-6868f3c1-acfe-4745-8413-7eaeea406758

همانطور که مشاهده می‌کنید ، امکان گذاشتن پست در این تصویر به وضوح قابل مشاهده است ، درحالی که در تصویر بالا این امکان وجود ندارد.

ما در ترنجی متوجه شدیم که راهی ساده‌تر برای این کار وجود دارد. حتی لازم نیست که گزینه توسعه دهندگان را فعال کنید بلکه با این روش به سادگی می‌توانید ویدیو و تصویر در اینستاگرام قرار دهید:

  • ابتدا وارد File Explorer شوید

۱۱

  • درایو و فولدر مورد نظرتان را باز کنید

۱۲

  • بر روی عکس یا ویدیو مورد نظرتان کلیک کنید

۱۳

  • گزینه Share در بالای تصویر را پیدا کرده و بر روی گزینه Share As Photo کلیک نمایید (در صورتی که می‌خواهید یک عکس و یا یک فریم از ویدیو را به عنوان عکس منتشر کنید. در غیر اینصورت گزینه Share As Video را انتخاب کنید

۱۴

  • اینستاگرام را در گزینه‌های موجود انتخاب کنید

۱۵

  • شما هم‌اکنون وارد محیط اینستاگرام شده‌اید و می‌توانید فایل مورد نظرتان را به اشتراک بگذارید

۱۶

احتمالا فیس بوک در بروزرسانی بعدی این مشکل را حل خواهد کرد اما اگر این مشکل هیچ‌گاه حل نشد ، با این روش به آسانی می‌توان تصویر یا ویدیو مورد نظر را به اشتراک گذاشت. این روش برای ارسال دایرکت و پست در اینستاگرام کاربرد دارد.

این آموزش به صورت اختصاصی در تحریریه ترنجی تهیه شده است و نقل مطلب ، تنها با ذکر منبع و نام ترنجی مجاز می‌باشد.

بروزرسانی:

این روش تنها برای ارسال دایرکت کاربرد دارد

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad

سلام اقا من از استور دانلود کردم برنامه کرش میکنه میاد بیرون ?

حسین

مال من هم همیطوره. کسی میدونه باید چیکار کرد؟

Ma.Fa

خیلی خیلی ممنون
یو اس پی های سیستم پر بود و جایی برای وبکم مرتب باید خالی میکردم
الان با خوندن این پست سریع رفتم و خیلی ساده و راحت پست گذاشتم
گفتم حتما تشکر کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com