حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو گوشی شیائومی لو رفت؛ یکی از این گوشی‌ها دارای دوربین دوگانه است

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا تصاویری از دو گوشی مختلف شیائومی لو رفته است که یکی از مدل‌ها دارای دو دوربین در پشت به‌همراه فلش دوگانه می‌باشد. حدس زده می‌شود که این تصویر مربوط به شیائومی می ۵ (Mi 5) باشد. اوایل هفته پیش بود که مشخصات شایعه‌شده می ۵ (Mi 5) منتشرشده بود و در آن مشخصات خبری از دو دوربین در پشت گوشی نبود. این تصویر می‌تواند برای مدل جدید پرچم‌دار شیائومی باشد یا مربوط به تلفن دیگری باشد که اسم آن معلوم نیست. بعید نیست که این تصویر تنها یک تصویر ساختگی باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

دیگر دستگاه لو رفته شیائومی از سایت Weibo چین می‌آید. تصویری منتسب به پشت شیائومی ردمی نوت ۲ (Xiaomi Redmi Note 2) در تصاویر لو رفته وجود دارد. ماه پیش، تصویر دیگری مدعی بود که پشت همان مدل را نشان می‌دهد. با این‌که دو تصویر لو رفته از این گوشی شبیه به هم هستند اما بلندگوی این گوشی در تصویری که امروز لو رفته است، به تصویر قبلی شباهتی ندارد. هر دو تصویر یک طرح مشابه را برای دوربین، فلش و اسکنر اثرانگشت نشان می‌دهند.

This-is-the-fourth-back-cover-for-the-Xiaomi-Redmi-Note-2-that-has-leaked

انتظار نمی‌رود که شیائومی می ۵ (Mi 5) تا ماه نوامبر عرضه شود و این شاید چهارمین کاور پشت برای ردمی نوت ۲ (Redmi Note 2) باشد که ما داریم مشاهده می‌کنیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Two-Xiaomi-handsets-leak-one-with-duel-rear-cameras_id71164″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

بنظرم اون عکس اولیه پشتش قشنگه 🙂
دیگه نمیشه عین قبل به برند های چینی بعنوان جنس بی کیفیت نگاه کرد. پیشرفت خوبی داشتن و حداقل خلاقیتشون از خیلی برندهای مطرحه الان، بیشتره .

OMID SONY BAZ

من موندم اگه سونی نبود،این شرکت ها و شرکت های بزرگ دیگه چجوری گوشی هاشون رو طراحی میکردن؟(مدیونید اگه فکر کنید منظورم سامسونگه)

soheil.m

فکر نمیکنید سری زد سونی از ایفون ۴/۴s الهام گرفته(نه کپی) :scratch:
پشت شیشه ای و فیم فلزی 😉 :bye:

soheil.m

منظورم فریم بود :mail:

OMID SONY BAZ

جنس با طراحی فرق داره،شاید جنس ها مثل هم باشند،ولی دامدونگ طراحیش عین شرکتای دیگه س

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی