حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: دو ویدیو تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای برای سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ از سوی مایکروسافت

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در سال ۲۰۱۵ انواع و اقسام تبلت های مختلف را دیدیم. بدون شک هر عاشق دنیای فناوری نگاهی بسیار وسوسه‌انگیز به سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک دارد. سرفیس پرو ۴ را می‌توان بهترین تبلت سال نیز بیان کرد. یک دستگاه ۱۲٫۳ اینچی همراه با ویندوز ۱۰ و استفاده از نسل ششم پردازنده‌های Intel قدرت خاص دستگاه را به رخ رقبا می‌کشد. اکنون مایکروسافت در دو ویدیو تبلیغاتی، سرتیتر‌های منتشرشده در رابطه با این دو دستگاه را بیان می‌کند. همراه باشید.

این دو ویدیو تبلیغاتی با توجه به بازه‌ای که قرار داریم در شبکه‌های مختلف بسیار بیشتر نمایش داده خواهد شد. چراکه مایکروسافت هدف بسیار خوبی را نظر میزان فروش را برای کریسمس در نظر گرفته است. پس بعید نیست بعد از دیدن این دو ویدیو در مکان‌های مختلف تبلیغاتی با خود بگویید این همان ویدیو در ترنجی است! از شوخی بگذریم، اگر شما قصد داشته باشیم این دستگاه را در یک کلمه توصیف کنید، چه جمله را بهترین توصیف می‌دانید؟

[aparat]http://www.aparat.com/v/ctVP6[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/ngxT9[/aparat]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

به نظر من با توجه به اینکه سری سرفیس پرو هم همچنان توسعه داده میشه و دیگه نیازی به تبلت نیست٬ برای همین خیلی خیلی بهتر میشد که سرفیس بوک٬ فقط یک لپتاپ میبود ! نه تبلت-لپتاپ .. چون وقتی که فقط یه لپتاپ باشه٬ میتونه طراحی خیلی بهتری داشته باشه٬ خیلی !! (مثال : مک بوک ها)

ولی الان٬ همون سرفیس پرو هستش٬ کمی قویتر .. که به نظر من کار اشتباهیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....