حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج چلنجر GT AWD را رسما در نمایشگاه سما رونمایی می کند.

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

FCA بعضی از ماشین های عالی مفهمومی که بسیاری از آنها از برند دوج هستند را در نمایشگاه سما نمایش می دهد. یکی از عالیترین ماشین هایی که در سما نمایش داده می شود، چلنجر GT AWD مفهمومی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بله درست خواندید چلنجر با تمام چرخ خای محرک! دوج هرگز از AWD در ماشین های عضلانی خود استفاده نکرده بود. چلنجر AWD به چهار چرخ قدرت می دهد که از انتقال خودکار ۸سرعته استفاده کنند. به جز سیستم AWD، این ماشین همچنین یک بدنه ی پهن با چرخ های بزرگ با دو رنگ سیاه و خاکستری مات و خط های نارنجی روی کاپوت و حاشیه دور چراغ ها و سقف دارد. دوج چلنجر GT AWD یک موتور ۵٫۷ لیتری V8 دارد که ۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۴ پوندفوت گشتاور دارد. سخنگوی FCA گفته که این فقط یک ماشین مفهمومی است و قرار نیست به تولید انبوه برسد.

1

2

3

4

5

6

7

ماشین های دیگری هم در غرفه FCA وجود دارد، دارت GLH مفهمومی مشکی با خط های قرمز و با هود آلومنیومی ساخته ی موپار که آن را شبیه به اومنی GLH قدیمی کرده است. ماشین مفهمومی دیگری هم به چشم می خورد، Ram Rabel X1500 مسی رنگ با چرخ های ۱۷ اینچی و لاستیک های بزرگ و دو قطعه صفحه ترمز جلو هم دیده می شود. ماشین کرایسلر با لقب سوپر S300 آبی رنگ با چرخ های ۲۲ اینچی و موتور تنظیم شده و ترمزهای بزرگ و سیستم تعلیق Coilover هم به نمایش گذاشته شده است.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/dodge-challenger-gt-awd-gets-official-at-sema-2015-03412697/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد شنبدی

۷۵اسب بخار؟؟؟؟؟ :wacko:

Ali.R

سخنگوی FCA گفته که این فقط یک ماشین مفهمومی است و قرار نیست به تولید انبوه برسد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....