حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت قصد دارد تعدادی از اینسایدرها را به آزمایش محصولات دعوت کند

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

پروژه‌ی ویندوز اینسایدر بیش از یک‌سال است که توسط مایکروسافت در حال فعالیت است و این پروژه‌ی بزرگ به رشد بیشتر و سریع‌تر دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز کمک شایانی کرده است. پروژه‌ی ویندوز اینسایدر موجب تولد سریع‌تر  و بی‌عیب و نقص‌تر ویندوز ۱۰ شد و به رشد ویندوز ۱۰ موبایل سرعت بخشید اما ظاهرا ویندوز اینسایدر تنها شامل بخش‌های نرم‌افزاری نمی‌شود و سخت‌افزار را نیز شامل می‌شود.

با ترنجی همراه باشید…

ویندوز اینسایدر از مهرماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده است و کاربران مشتاق زیادی دست به آزمایش ویندوز‌های پیش‌نمایش زده و علاوه بر اعلام باگ‌ها و مشکلات احتمالی٬ نظرات خود را مستقیما با مایکروسافت به اشتراک می‌گذاشتند. کاربران عضو پروژه‌ی ویندوز اینسایدر شاهد تولد و بلوغ یک سیستم‌عامل بودند. سیستم‌عاملی که ویندوز ۱۰ نام دارد.

براساس توییت‌های منتشر از Gabrial Aul (از اعضای ارشد تیم توسعه‌ی ویندوز) احتمالا پروژه‌ی ویندوز اینسایدر از بخش نرم‌افزاری فراتر رود و وارد فاز جدیدی شود. همچنین شایعاتی در رابطه با تغییر اسم ویندوز اینسایدر به مایکروسافت اینسایدر شنیده می‌شود که می‌تواند بر این شایعه صحه بگذارد. اینسایدرها باید منتظر اخبار هیجان انگیزی در روزهای آینده باشند.

windows-insider-logo_story

ویندوز اینسایدر که به معنای اعضای داخلی ویندوز است افرادی را شامل می‌شود که طبق میل خود و با ثبت‌نام در سایت insider.windows.com به توسعه‌ی ویندوز کمک می‌کنند. احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور شاهد ارسال ایمیل توسط مایکروسافت برای برخی از اینسایدرها باشیم که آن‌ها را برای آزمایش محصولات مایکروسافت دعوت کند. باید ببینیم که در آینده چه رخ می‌دهد. احتمالا افرادی که بازخورد‌های بیشتر (فیدبک) را برای مایکروسافت ارسال کرده‌اند در اولویت باشند. اگر شما نیز عضوی از اینسایدرها هستید و ایمیلی از طرف مایکروسافت برای آزمایش لومیا ۹۵۰ دریافت کردید تعجب نکنید!

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-insiders-may-get-chance-test-unreleased-hardware-microsoft” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

الحمدلله که ما جزو این برنامه ها نیسیتیم
وگرنه دوستان مایکی باز ایرانی اگه دعوت میشدن با همون روحیه ترولی که تو اکثر افراد (طرفدار های همه برند ها متاسفانه) ایرانی در سایت ها دیده میشه میرفتن اونجا
بعد اگه مایکی یک تکه مدفوع رو برمیداشت روش ارم مایکروسافت میزد این دوستان به به و چه چه میکردن
خدارو صد هزار مرتبه شکر
حتی دیده شده یه عده هنوز ضعف استور مایکی نسبت به ای او اس و اندروید رو قبول ندارند

a_041

این آقای مصطفی تمام کارش اینه که صبح تا شب بیاد تو خبرهای مایکروسافت چرت و پرت بنویسه . از اون انتقادهای مسخره ای که از سرفیس کردی و آیپد پرو یا به قولی آیفون پرو رو ازش تعریف کردی معلومه که هیچی بارت نیست عمویی… برو درس و مشقاتو بنویس که فردا مدرسه داری B-)

sadeghi

نگو جزو این برنامه ها نیستی بگو مغزت کشش این چیزارو نداره.تو باید بری همون هنگروید دستت بگیری باهاش تم عوض کنی.برو کلشتو بازی کن بچه.

Mostafa

باوشه من رفتم یه اپیزود دیگه از واکینگ دد رو که تا به حال چندبار جایزه گرفته بازی کنم
شما اگه تونستی بازی کن
یا مثلا برو برا داداش کوچیکت توضیح بده اسفالت ۸ رو ۵۳۵ اجرا میشه
راستی نینتندو رو میشناسی؟
قراره از ماه دیگه بازی موبایل بده
اصلا وینفون رو ادم حساب نکرده فقط اندروید و ای او اس
عمو جون اگه بچه خوبی باشی بهت کمک مالی میکنم بری پرچمدار اندرویدی بگیری و لذت ببری اسز سیستم عامل روان
اون ۵۲۰ رو هم بنداز کنار تا تو رزومینگ اتیش نگرفته
راستی تایتان فال رو یادم رفت بگم که انحصاری مایکی بود
اونم نسخه وینفون نداره ولی نسخه اندروید و ای او اس داره
راستی اینستا از بتا در اومد؟
دانلود منیجر بدرد بخور دارین یانه؟
برو عمو جون برو بوس شب بخیری تو بده برو تو رخت خواب

sadeghi

بهت لایک دادم تا دلگیر نشی.نمیدونم ویندوز کجاتو سوزونده ولی هرجا هست بد جور بوش میاد.اخه یکی نیست بگه تو که موبایلو فقط واسه بازی دست میگیری چرا میای نظر میدی بچه.اون عن رویدم فقط به درد امثال تو میخوره.خدایی اسم اپدیتاش روان آدمو شاد میکنه.اندروید شکلاتی.ابنباتی.اجیلی.واسه عیدم قراره براتون اند روید پشمک حاج عبدا.. بده.برو خوش باش هویج

f.khabiry

ها ها اون نوشته های پشت سر گوینده خیلی باحال بود حسابی خندیدم…واقعا بانمک گفته :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com