حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دعوتنامه مایکروسافت برای پنجم آبان ماه منتشر شد؛ رونمایی از سرفیس جدید و یا شاید سرفیس فون!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

اگر طرفدار پر و پا قرص مایکروسافت هستید، کمربند‌های خود را محکم ببندید زیرا قرار است در پنجم آبان ماه مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری مراسمی باشکوه داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که با خبر هستید قرار نیست مایکروسافت خود را درگیر برند لومیا کند به همین دلیلی احتمال رونمایی از یک دستگاه لومیا در مراسم آینده بسیار بعید است ولی فراموش نکنید که مدت زیادی است منتظر رونمایی از اسمارت‌فونی تحت عنوان سرفیس فون هستیم. اسمارت‌فونی که به گفته افراد می‌توان نجات دهنده راه کسب و کار موبایل این شرکت باشد.

پیش بینی شده بود در سال ۲۰۱۷ سرفیس فون وارد دنیای بازار شود اما بعید نیست مراسم آینده بتواند اوضاع بازار را کمی عوض کند. از جهتی دیگر به رسم سال های پیش منتظر رونمایی از دستگاه سرفیس جدید این شرکت هم هستیم.

اگر بگوییم دو سرفیس شاید بهتر باشد. یکی سرفیس پرو نسل جدید و دیگری هم نسل دوم از سرفیس بوک می‌تواند زینت این مراسم باشد. در نهایت این را هم اشاره کنیم که در مراسم‌های مایکروسافت انتظار رونمایی از اسمارت‌فون توسط شرکت‌های ثالث می‌رود. یعنی ممکن است دستگاه یا گجتی به ویندوز و یا ویندوز موبایل معرفی شود اما سازنده آن مایکروسافت نباشد!

microsoft-event

شعار این شرکت برای مراسم جالب است. تصور کنید که چه کاری می‌توانید انجام دهید! نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-schedules-event-for-October-26-but-dont-expect-a-Surface-Phone-announcement_id86344″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....