حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دست همکاری الجی و اینتل برای تولید چیپست‌های موبایل

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

ال‌جی از آن دسته شرکت‌ها به‌حساب می‌آید که می‌خواهد مستقل باشد اما از خواستن تا رسیدن یک دنیا فاصله خواهد بود. برای این‌که بتواند این فاصله را کمتر کند و درزمینهٔ تولید پردازنده اختصاصی قدم‌هایی بسیار محکم‌تر از LG Nuclun بردارد، اکنون با اینتل وارد مذاکره شده و همکاری خود را با غول تولید چیپست کامپیوتری شروع خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

LG Nuclun اولین تجربه ال‌جی برای ورود به دنیای سخت‌افزار و تولید چیپست موبایل بود اما خود این شرکت نیز بر این واقف است که ادامه راه نیازمند تجربه و یا امتحان راه‌های مختلف است اما ال‌جی پشتوانه سامسونگ را ندارد و درزمینهٔ چیپست نیز تجربه خاصی پیدا نکرده به همین دلیل و برای حضور قدرتمند همکاری خود را با اینتل شروع کرده است.

این گزارش بر اساس صحبت‌های منتقل‌شده از یک کارخانه نامعلوم درزمینهٔ اسمبل دستگاه‌های الکترونیکی است که نام خود را مشخص نکرده اما در ادامه گفته‌شده است که صحبت‌های اولیه همکاری از اوایل سال میلادی جاری شروع‌شده و اکنون وارد فاز عملی‌تری شده است. LG Nuclun 2 می‌تواند محصول مشترک ال‌جی با اینتل قلمداد شود.

یکی از قطعاتی که اینتل به چیپست ال‌جی خواهد آورد مودم Intel’s XMM 7360 LTE-A است که می‌تواند درزمینهٔ ارتباطی کمک بسزایی داشته باشد. درهرصورت این را به‌صورت کلی باید بیان کنیم که هدف ال‌جی برای تولید چیپست جدی است و برای این هدف نیز هرگونه تلاشی خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا می‌تواند موفق باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-and-Intel-have-allegedly-joined-hands-to-develop-a-mobile-SoC_id75030″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

بیاد ببینیم چی ازآب در خواهد اومد….ولی رقبای سختی رو پیش رو داره که هر روز دارن قدرتمندتر میشن

riofarina

بعد اسنپ ۸۱۰ همه شرکتا یکی یکی دست بکار میشن.
لااقل این کوالکام با ۸۱۰ یه سودی که داشت این بود که همه رو بفکر مستقل شدن انداخت.
با توجه به تجربه اینتل صد در صد موفق خواهد بود.

MaKenZi

درود

البته ال‌جی پیش‌تر از اسنپ ۸۱۰ هم مشغول بود، اما محصول مناسبی هنوز عرضه نکرده

shahab

بنظر من شرکتهای بزرگ مث اپل ، نوکیا ( اگه برگرده) آل جی، سونی و غیره توانایی ساخت پردازنده رو دارن، ولی دلیل پیشرفت سامسونگ بعلت سیاست خوب و پشتوانه مالیشه، شما نگاه کن حتی هواوی پردازنده میزنه، حالا کاری نداریم اوله یا دوم اما خلاصه میزنه، چرا چون سرمایه کارو داره، اگه آل جی و شرکتهایی که نام بردم پشتونه داشته باشن که فعلا نسبت به اونها سرمایه کمی دارن اگه تلاش کنن و رو تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنن، صددرصد میتونن، ایشالله موفق باشه :heart:

bvb

آفرین به الجی واقعا هوشمندانه عمل میکنه پردازنده های اینتل و نویدیا پر قدرت ترین و پایدار ترین پردازنده ها چه در دسکتاپ چه در موبایل هستند کوالکام و سامسونگ در مقابل اونا هیچی نیستن یادتونه اکزینوس ۷۴۲۰ ِ۴۲% و ۸۱۰ِ ۴۷% افت داشتن؟؟ it501 اینتل چی ۲%!!!! پردازنده های انویدیا هم که یه درصدم افت ندارن حالا الجی با فناوری و تجربه اینتل مطمئنا میتونه به راحتی کوالکام و سامسونگ کنار بزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....