حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسترسی کاربران ویندوز ایکس‌پی و ویستا به جی‌میل از طریق گوگل کروم برچیده شد

گوگل با هدف واداشتن کاربران به استفاده از مرورگر کروم جدید تصمیم گرفت تا به پشتیبانی نسخه Chrome 53 یا قدیمی‌تر از Gmail پایان دهد.

به این معنی که بسیاری از کاربران ویندوز ایکس پی که در حال حاضر از مرورگر کروم استفاده می‌کنند دیگر قادر نخواهند بود تا به Gmail دسترسی پیدا کنند زیرا Chrome 49 آخرین نسخه رسمی این مرورگر است.

شما نیز اگر از کاربران ویندوز ایکس پی هستید تا ۸ فوریه ۲۱۰۷ فرصت دارید که یا سیستم عامل جدیدتر نصب کنید یا برای دسترسی به ایمیل‌های خود از مرورگر دیگری استفاده کنید.

گوگل در بیانیه خود در همین باره نوشته است:

«آن دسته از کاربران جی‌میل که همچنان از ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا استفاده می‌کنند لازم است بدانند که مرورگر کروم نسخه ۴۹ آخرین نسخه‌ای است که با این سیستم‌های عامل سازگاری دارد و همان طور که قبلا در ماه‌های آوریل و نوامبر ۲۰۱۵ اعلام شد این دو سیستم عامل دیگر مورد حمایت مایکروسافت نیستند و ما قویا به این دسته از کاربران توصیه می‌کنیم که تا برای حفظ امنیت سیستم‌های خود از سیستم عامل‌های جدید و به روز استفاده کنند.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33611/windows-xp-users-using-chrome-wont-be-able-to-access-gmail-anymore/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار