حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند سلامت هواوی به صورت رسمی معرفی شد : دستبندی مقرون بصرفه و کارآمد

کمپانی هواوی این روز ها بازار گوشی و گجت های هوشمند را بسیار داغ نگه داشته است و امروز هواوی طی مراسمی که برگذار کرد گوشی هوشمند هواوی میت ۹  و دستبند هوشمند خود را تحت عنوان Honor S1 به صورت رسمی به سرتاسر دنیا معرفی کرد .

روز گذشته در ساعت هوشمند Honor S1 هواوی با تکنولوژی e-paper display تا حدودی با این گجت هوشمند آشنا شدیم اما امروز با معرفی رسمی این گجت مشخصات کامل آن از قبیل قیمت و . . . در دسترس شد که به بررسی آن میپردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

 

دستبند سلامت هواوی

 

امروز با معرفی دستبند سلامت هواوی ، طرفداران و کاربران زیادی از این گجت هوشمند استقبال کردند گجتی که با ظاهری زیبا و تکنولوژی جدید باعث میشود شما بتوانید مدت زمان زیادی از دستبند خود استفاده کنید و نگران شارژدهی آن نباشید . قیمت ۱۳۰ دلار برای یک گجت که هم به عنوان ساعت هوشمند و هم به عنوان fitness tracker مورد استفاده قرار میگیرد ، بسیار منصفانه و ایدآل است اما این گجت هوشمند تنها یک ساعت هوشمند معمولی به حساب نمی آید بلکه با به کار بردن تکنولوژی E- Display و monochrome بودن صفحه نمایش آن ، این ساعت میتواند در حالت استندبای تا ۳۰ روز و در حالت استفاده ی عادی ۶ الی ۷ روز به شما شارژ بدهد که این مدت زمان ، عملکرد بهینه ی باتری این گجت هوشمند را نشان میدهد که این روزها شارژدهی و باتری به یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب هرگونه محصول هوشمند تبدیل شده است .

 

دستبند سلامت هواوی

 

دستبند سلامت هواوی به یک سنسور تشخیص ضربان قلب و همچنین به یک سنسور multi-axis motion مجهز است که عملکرد بسیار دقیقی دارد و نحوه عملکرد این سنسور ها به گونه ای هست که وقتی شما شروع به ورزش کردن و یا دویدن میکنید سنسور شتابسنج با سیگنال هایی که به پردازنده مرکزی ارسال میکند متوجه حالت و وضعیت شما میشود که شما در حال دویدن هستید یا یکجا ثابت نشسته اید . بنابراین با این سیستم هوشمند زمانی که شما شروع به دویدن میکنید میزان کالری سوزانده شده ، تعداد قدم های زده شده و همچنین میزان و مسافتی که طی کرده اید را به شما نشان میدهد و به همین صورت زمانی که شب ها با این دستبند بخوابید زمان خواب ، میزان خواب شما و میزان خواب مفید شما را نشان میدهد .

دستبند سلامت هواوی به Bluetooth 4.2 protocol مجهز است که این تکنولوژی ارتباط بین گوشی و گجت را پایدار تر میسازد و در انرژی ، صرفه جویی بسیار چشم گیری دارد و ویژگی دیگری که این ساعت را خاص میکند این میباشد که این گجت تنها به ۲ ساعت برای شارژ شدن کامل نیاز دارد تا بتواند ۶ روز در حالت عادی و ۳۰ روز در حالت استندبای شارژدهی کند .

 

دستبند سلامت هواوی

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Fit-hits-the-US-affordable-monochrome-watchfitness-tracker-with-long-battery-life_id87383″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
keyvan0786

این بیاد حتمااا میخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........