حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در ماه دسامبر منتظر هدفون استریو سونی مخصوص کنسول بازی پلی استیشین ۴ باشید!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

امروز وبلاگ سونی از عرضه‌ی یک هدفون در ماه دسامبر خبر داد، هدفونی که صرفاً برای کاربران کنسول بازی پلی استیشین ۴ طراحی گردیده است! با استفاده از میکروفون با کیفیت این محصول قادر خواهید بود تا با دوستان خود هنگام بازی به گفت و گو بپردازید و یا حتی با اتصال آن به تلفن هوشمندتان تماس تلفنی نیز بر قرار کنید. در ادامه همراه باشید.

همچنین این هدفون می‌تواند با حذف صداهای اضافی اطراف شما و با استفاده از اسپیکرهای  ۱۳ میلیمتری خود، محیط  را جهت ایجاد یک بازی مهیج آماده سازد. باتری این هدفون نیز این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانید ۱۵ ساعت مداوم به انواع محتوای صوتی گوش فرا دهید و هنگامی هم که شارژ آن تمام شد، به آسانی هرچه تمام‌تر با کابل USB داخل جعبه، این هدفون را شارژ نمایید.

درون جعبه‌ی این هدفون ۳ عدد بالشتک با سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ قرار دارد که هر کاربر می‌تواند متناسب با سایز گوش خود از آن استفاده کند. درست است که سونی اعلام نموده که این هدفون برای کاربران پلی استیشین ۴  طراحی گردیده است، اما به واسطه جک ۳٫۵ میلیمتری این هدفون شما قادر خواهید بود که علاوه بر اتصال هدفون به دسته کنسول PS4، هدفون خود را به دیگر دستگاه‌های دارای ورودی جک ۳٫۵ میلیمتری نیز متصل کنید.

اگر بخواهیم از طراحی این هدفون نیز صحبت کنیم باید بگوییم، سیم این هدفون سبک با بافتی از رنگ آبی روکش شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده به علاوه، یک کیسه کوچک نیز داخل جعبه این هدفون زیبا قرار داده شده تا مواقعی که می‌خواهید آن را حمل کنید مشکلی برای گم شدن یا به طور اتفاقی، پاره شدن آن نداشته باشید.

عکس این هدفون روی جعبه‌ی آن در پایین فرار داده شده ولی قبل از این که با دیدن  زیبایی این هدفون قصد خرید آن را پیدا کنید، بهتر است بگوییم برای خرید این محصول باید تا ۹ دسامبر صبر کنید زیرا این هدفون در ابن تاریخ در سراسر اروپا، استرالیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد. همچنین باید به اطلاع آن دسته از کاربران که در بریتانیا  به سر می‌برند نیز برسانیم که این هدفون برای  آن‌ها به طور اختصاصی ۴ دسامبر در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

22553828900_0bf2af0313

 

[su_button url=”http://blog.eu.playstation.com/2015/11/03/new-in-ear-stereo-headset-for-ps4-launches-this-december/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SCEEBlog+%28blog.eu.playstation.com%29″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]playstation[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

به به ۱۰ساعت باتری هم نگه میداره،noise canceling هم داره به گوشی هم که میخوره.حتما یکی میگیرم اون علامت ps روش به همچی می ارزه

Mr.MJ

همون هدستیه ک من دنبالش بودم،خوراک Z2 خودمه،سونی جون دمت گرم جلد بزن بیاد بازار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....