حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ منتظر ورود نسل دوم اپل واچ باشید

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

بدون شک لقب بهترین طراحی ساعت هوشمند را باید به اپل واچ دهیم. البته گیر اس ۲ نیز وارد میدان شده است اما تا بررسی‌های کامل زیاد راه زیادی داریم ولی تا قبل از آن هیچ ساعت هوشمندی را پیدا نمی‌کردیم که بتواند از طریق زیبایی با این ساعت هوشمند رقابت کند. نه تنها در زیبایی بلکه در کارایی و اکوسیستم غنی نیز توانست گوی سبقت را از شرکت‌هایی که چند سالی است خود را با نسل‌های مختلف درگیر کرده‌اند رقابت کند و میزان فروش بسیار خوبی را در رده ساعت هوشمند داشته باشد. اکنون صحبت‌هایی از نسل دوم این ساعت هوشمند به میدان آماده است.

بر اساس صحبت‌های Barry Lam به‌عنوان یکی از شرکای اصلی تولیدکننده بدنه اپل واچ فعلی، این شرکت کار بر روی نسل دوم را شروع کرده است و قرار اس زبان‌اصلی با توجه به ادامه همکاری با این شرکت یکی باشد البته این برداشتی است که منابع خبری از ان داشته‌اند. درنهایت اعلام‌شده است که رونمایی از نسل دوم ساعت‌های هوشمند این شرکت در نیمه دوم سال آینده میلادی خواهد بود. عرضه عمده ساعت هوشمند برای نیمه سوم سال خواهد بود.

با این حساب می‌توان گفت در نیمه دوم سال آینده مراسمی اختصاصی برای ان گرفته‌شده خواهد و گویا اپل برای فروش زیادان برنامه‌ریزی خاصی دارد! صحبت‌های بالا از آقای Barry Lam را نمی‌توان یک شایعه حساب کرد زیرا از مرحعی معتبر نقل‌شده است. شما از نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Second-gen-Apple-Watch-is-already-in-the-works-Quantas-chairman-says-to-be-released-in-Q2-2016_id75744″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bvb

از لحاظ اکوسیستم و نرم افزار قبول دارم اپل واچ بی رقیبه اما از لحاظ زیبایی به نظر من موتو۳۶۰ و گیراس۲ بهترن

Mammad Gherghi

عرضه اش نیمه سوم سال آینده است؟ماشاءالله چه سال پر برکتیه،سه چهار تا نیمه داره :mail:

Ari khan

چی بهترین طراحی اونم اپل واچ؟؟؟ :wacko:
یکی به من اسید بده میخوام سرمو باهاش بشورم :wacko: :wacko: :whistle:

Milar

واقعا با کلاس و زیباست 🙂 و البته قدرتمند و بهینه ترین

nima.b

فروش بالای اپل واچ به خاطر اینه که کاربران آیفون که تعدادشون هم کم نیست تنها ساعت هوشمندی که میتونستن استفاده کنن این بوده و بعد از معرفی همه اونها به سمتش اومدن ولی ساعت های اندرویدی یا تایزنی(برای دیوایس های سامسونگ) محدودیت اتصال به گوشی یا تبلت برند های مختلف اندرویدی ندارن،پس فروش هر ساعت به تنهایی کمتر از اپل واچ هست
شخصا موتو ۳۶۰ رو به همه ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....