حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آپدیت جدید اپلیکیشن Xbox beta از امتیازات طلایی خود برای معامله و خرید بازی استفاده کنید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

این روز ها مایکروسافت به شدت مشغول بروزرسانی اپلیکیشن XBOX برای ویندوز ۱۰ است و از طرف دیگر هم مهندسان این شرکت در حال انجام کار های نهایی توسعه و ساخت رابط کاربری XBOX One هستند که قرار است در این ماه منتشر شود.

در آخرین و جدیدترین اپلیکیشن XBOX که فعلا فقط برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ در دسترس است خواهید توانست به راحتی دوستانتان در فیسبوک، که دارای حساب کاربری در شبکه اکس باکس لایو نیز هستند را، به جمع دوستانتان در اپلیکیشن اکس باکس اضافه کنید. این کار به شما  کمک می کند تا بتوانید با  دوستانتان چت کنید، کلیپ هایتان  را درآن جا به اشتراک بگذارید و یا حتی با آن ها بازی کنید. شما همین طور می توانید دیگران را نیز از طریق این شبکه پیدا کنید. این کار به آسانی هر چه تمام تر انجام می شود زیرا لیست افراد جدید در ستون دوستان پیشنهادی دیده خواهد شد و شما به سرعت می توانید گروهی از دوستانتان را در شبکه محبوب اکس باکس لایو  در کنار خود داشته باشید.

اما قابلیت Game DVR نیز از یکی دیگر از نکات مثبتی بود که اپلیکیشن اکس باکس به ویندوز ۱۰ آورده که با آن بسیاری از کاربران را ذوق زده کرده است. می توانید با فعال سازی این قابلیت، کلیپ هایی از بازی خود ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید. درواقع بسیاری از کاربران این قابلیت را به خاطر امکان ساخت ویدیوهای آموزشی بسیار دوست دارند. و حالا با آپدیت جدید، حتی می توان روی این ویدیو ها  صحبت  کرد. همچنین در اپلیکیشن اکس باکس  شما می توانید برای کنسول اکس باکس وان خود بازی خریداری کنید. و از امتیازات طلایی خود برای معامله و خرید بازی استفاده کنید، حتی از کد های ۲۵ رقمی اکس باکس وان در این اپلیکیشن استفاده کرده و از تخفیف های ویژه ای نیز بهره مند شوید.

اگر علاقه دارید زود تر نگاهی به امکانات این اپلیکیشن بندازید پیشنهاد میکنیم نسخه بتای اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز را از استور مایکروساف دانلود کنید و نظرتان را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://news.xbox.com/2015/10/23/xbox-app-on-windows-10-social-updates-available-today-in-beta/” target=”blank” background=”#159f84″]news.xbox.com[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....